Eszéki Zoltán az FCB-nél folytatja
2024. február végével elköszönt Eszéki Zoltán, a Heineken Hungária akkori kereskedelmi igazgatója egy meglehetősen hosszú, 2006-ban indult sörös karrierétől, amelynek megelőző állomásai a FÁÜ/Pepsi, illetve Unilever vállalatokig nyúlnak vissza.
17 évvel ezelőtt országos field sales vezetőként csatlakozott Heinekenhez már, majd átvette az országos Off-Trade és nagykereskedelmi csatornák vezetését, 2017-től pedig már igazgatósági tagként a teljes értékesítési szervezetet vezette.
„Zoltán kiemelkedően fontos szerepet játszott a teljes értékesítési folyamat és a tökéletes bolti végrehajtás kultúrájának kialakításában, a PiCoS felépítésében, az On- és Off-Trade csatornák működésének harmonizálásában, csakúgy, mint abban, hogy megerősíthettünk szerepünket a Modern Trade csatornában, mint legjobb beszállítók”
– mondta távozásakor Nicos Zois, a Heineken Hungária vezérigazgatója.
„Rendkívül alapos ügyfélszemlélete, nyerni akarása, hozzáállása nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy vállalatunk 2017-től kezdődően ismét profitot termelő vállalat lett a Heineken belül. Pozitív szemlélete, tenni akarása, energiája őszintén hiányozni fog nekünk. Szeretnénk mindannyian köszönetet mondani neki elkötelezett munkájáért.”
Idén májustól egy teljesen új területen, a sok más mellett a Frosch, Erdal, Sidolux, Bob-Snail, stb. márkákat is forgalmazó FCB Hungary kereskedelmi-marketing vezetőjeként és vezérigazgatói tanácsadójaként folytatja.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >