Eszéki Zoltán az FCB-nél folytatja
2024. február végével elköszönt Eszéki Zoltán, a Heineken Hungária akkori kereskedelmi igazgatója egy meglehetősen hosszú, 2006-ban indult sörös karrierétől, amelynek megelőző állomásai a FÁÜ/Pepsi, illetve Unilever vállalatokig nyúlnak vissza.
17 évvel ezelőtt országos field sales vezetőként csatlakozott Heinekenhez már, majd átvette az országos Off-Trade és nagykereskedelmi csatornák vezetését, 2017-től pedig már igazgatósági tagként a teljes értékesítési szervezetet vezette.
„Zoltán kiemelkedően fontos szerepet játszott a teljes értékesítési folyamat és a tökéletes bolti végrehajtás kultúrájának kialakításában, a PiCoS felépítésében, az On- és Off-Trade csatornák működésének harmonizálásában, csakúgy, mint abban, hogy megerősíthettünk szerepünket a Modern Trade csatornában, mint legjobb beszállítók”
– mondta távozásakor Nicos Zois, a Heineken Hungária vezérigazgatója.
„Rendkívül alapos ügyfélszemlélete, nyerni akarása, hozzáállása nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy vállalatunk 2017-től kezdődően ismét profitot termelő vállalat lett a Heineken belül. Pozitív szemlélete, tenni akarása, energiája őszintén hiányozni fog nekünk. Szeretnénk mindannyian köszönetet mondani neki elkötelezett munkájáért.”
Idén májustól egy teljesen új területen, a sok más mellett a Frosch, Erdal, Sidolux, Bob-Snail, stb. márkákat is forgalmazó FCB Hungary kereskedelmi-marketing vezetőjeként és vezérigazgatói tanácsadójaként folytatja.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >