Eszéki Zoltán az FCB-nél folytatja
2024. február végével elköszönt Eszéki Zoltán, a Heineken Hungária akkori kereskedelmi igazgatója egy meglehetősen hosszú, 2006-ban indult sörös karrierétől, amelynek megelőző állomásai a FÁÜ/Pepsi, illetve Unilever vállalatokig nyúlnak vissza.
17 évvel ezelőtt országos field sales vezetőként csatlakozott Heinekenhez már, majd átvette az országos Off-Trade és nagykereskedelmi csatornák vezetését, 2017-től pedig már igazgatósági tagként a teljes értékesítési szervezetet vezette.
„Zoltán kiemelkedően fontos szerepet játszott a teljes értékesítési folyamat és a tökéletes bolti végrehajtás kultúrájának kialakításában, a PiCoS felépítésében, az On- és Off-Trade csatornák működésének harmonizálásában, csakúgy, mint abban, hogy megerősíthettünk szerepünket a Modern Trade csatornában, mint legjobb beszállítók”
– mondta távozásakor Nicos Zois, a Heineken Hungária vezérigazgatója.
„Rendkívül alapos ügyfélszemlélete, nyerni akarása, hozzáállása nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy vállalatunk 2017-től kezdődően ismét profitot termelő vállalat lett a Heineken belül. Pozitív szemlélete, tenni akarása, energiája őszintén hiányozni fog nekünk. Szeretnénk mindannyian köszönetet mondani neki elkötelezett munkájáért.”
Idén májustól egy teljesen új területen, a sok más mellett a Frosch, Erdal, Sidolux, Bob-Snail, stb. márkákat is forgalmazó FCB Hungary kereskedelmi-marketing vezetőjeként és vezérigazgatói tanácsadójaként folytatja.
Kapcsolódó cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >