Eszéki Zoltán az FCB-nél folytatja
2024. február végével elköszönt Eszéki Zoltán, a Heineken Hungária akkori kereskedelmi igazgatója egy meglehetősen hosszú, 2006-ban indult sörös karrierétől, amelynek megelőző állomásai a FÁÜ/Pepsi, illetve Unilever vállalatokig nyúlnak vissza.
17 évvel ezelőtt országos field sales vezetőként csatlakozott Heinekenhez már, majd átvette az országos Off-Trade és nagykereskedelmi csatornák vezetését, 2017-től pedig már igazgatósági tagként a teljes értékesítési szervezetet vezette.
„Zoltán kiemelkedően fontos szerepet játszott a teljes értékesítési folyamat és a tökéletes bolti végrehajtás kultúrájának kialakításában, a PiCoS felépítésében, az On- és Off-Trade csatornák működésének harmonizálásában, csakúgy, mint abban, hogy megerősíthettünk szerepünket a Modern Trade csatornában, mint legjobb beszállítók”
– mondta távozásakor Nicos Zois, a Heineken Hungária vezérigazgatója.
„Rendkívül alapos ügyfélszemlélete, nyerni akarása, hozzáállása nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy vállalatunk 2017-től kezdődően ismét profitot termelő vállalat lett a Heineken belül. Pozitív szemlélete, tenni akarása, energiája őszintén hiányozni fog nekünk. Szeretnénk mindannyian köszönetet mondani neki elkötelezett munkájáért.”
Idén májustól egy teljesen új területen, a sok más mellett a Frosch, Erdal, Sidolux, Bob-Snail, stb. márkákat is forgalmazó FCB Hungary kereskedelmi-marketing vezetőjeként és vezérigazgatói tanácsadójaként folytatja.
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önmelegítő, növényi alapú ételdoboz nyert innovációs díjat
Az ausztrál Royal Melbourne Institute of Technology és a holland…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Februárban emelkedett a FAO élelmiszerár indexe
A cukor, tejtermékek és a növényi olajok drágulásától fűtve nőtt…
Tovább olvasom >