Észak-Európában terjeszkedne a Starbucks
A Starbucks Corp. több évtizednyi távolmaradás után készül benyomulni a kávéfogyasztásban világelső észak-európai régióba, ahol eddig minimális jelenléttel működött.
A lassú európai növekedéssel küzdő vállalat még az idei évben több önálló üzletet nyit Norvégia legnagyobb városában, Oslóban. Jövőre pedig Stockholm és környéke kerül sorra – derül ki a Wall Street Journal cikkéből.
A seattle-i kávézólánc jelenleg mindössze 8 egységet üzemeltet a skandináv országokban. Ezek nagy része vasútállomásokon és repülőtereken működik. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >