Észak-Amerikában elindult a Google Shoploop
A Shoploop interaktívabb élményt nyújt, mintha egy hagyományos webáruházi felületen görgetnénk képek, elnevezések és termékleírások között – írja a Google blogján a cég menedzsere, Lax Poojary.
Minden Shoploop-videó rövidebb 90 másodpercnél, és segít szórakoztató formában új termékeket felfedezni, legyen szó körömre ragasztható matricákról, hajformázásról vagy egy alapozóról, ami mindent elfed – szól az ismertető, amely a továbbiakban elárulja: „jelenleg a szépségipar tartalomgyártóira, a kiadókra és az online áruházak tulajdonosaira összpontosítunk, például smink, bőrápolás, haj és köröm kategóriákban”. Így kijelenthető, hogy a szolgáltatás leginkább az influencer marketinget pörgetheti meg. A felhasználó a videóról közvetlenül az e-kereskedő oldalára juthat, ahol rögtön megveheti az árut, ami tetszik neki.
A Shoploop egyelőre kizárólag Észak-Amerikában és csak okostelefonon működik. A későbbiekben globálisan elérhető lesz minden platformon, természetesen desktopon is. A Google szerint a szolgáltatás legnagyobb előnyei: egyszerűség, hitelesség, szórakoztatás. //
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >