Észak-Amerikában elindult a Google Shoploop
A Shoploop interaktívabb élményt nyújt, mintha egy hagyományos webáruházi felületen görgetnénk képek, elnevezések és termékleírások között – írja a Google blogján a cég menedzsere, Lax Poojary.
Minden Shoploop-videó rövidebb 90 másodpercnél, és segít szórakoztató formában új termékeket felfedezni, legyen szó körömre ragasztható matricákról, hajformázásról vagy egy alapozóról, ami mindent elfed – szól az ismertető, amely a továbbiakban elárulja: „jelenleg a szépségipar tartalomgyártóira, a kiadókra és az online áruházak tulajdonosaira összpontosítunk, például smink, bőrápolás, haj és köröm kategóriákban”. Így kijelenthető, hogy a szolgáltatás leginkább az influencer marketinget pörgetheti meg. A felhasználó a videóról közvetlenül az e-kereskedő oldalára juthat, ahol rögtön megveheti az árut, ami tetszik neki.
A Shoploop egyelőre kizárólag Észak-Amerikában és csak okostelefonon működik. A későbbiekben globálisan elérhető lesz minden platformon, természetesen desktopon is. A Google szerint a szolgáltatás legnagyobb előnyei: egyszerűség, hitelesség, szórakoztatás. //
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Termékvisszahívás az IKEA-nál
Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki megvásárolta az IKEA…
Tovább olvasom >