Eseménydús és eredményes évet zárt a Dél-100
2023 jelentős, eseménydús év volt mind a Dél-100 Kft., mind az általa működtetett két franchise-hálózat életében. 25. évfordulóját ünnepelte az anyacég, a Dél-100 Kft., 15 éves lett a GoodsMarket hálózat, és 10 éve indult útjára a PlusMarket koncepció.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A Dél-100 Kft. 2023-ban tovább erősítette piaci jelenlétét árbevétel szempontjából is: bruttó franchise kiskereskedelmi forgalma több mint 7,4 Mrd Ft-tal nőtt. Bővült a főként kisvárosokban terjeszkedő PlusMarket hálózatuk, régi partnereik új PlusMarket-egységeket nyitottak, vagy átalakítottak meglévő GoodsMarket-üzleteket, így PlusMarket-üzletegységeik száma 2023 decemberében már 46-ra nőtt. Az alapvetően a kisebb településeken jelen lévő GoodsMarket hálózat sem tétlenkedett: több egység bővült, illetve átalakult az év során.
Javult a vármegyék lefedettsége, több településen is megjelentek. Amellett, hogy továbbra is Délkelet-Magyarországon a meghatározóak, nyitottak PlusMarket-boltokat Pest, Csongrád, Jász-Nagykun-Szolnok, Békés és Bács-Kiskun vármegyében egyaránt. Az új üzletek kialakításánál figyelembe vették vásárlóik véleményét, és nagymintás, reprezentatív és fókuszcsoportos piackutatás eredményére alapozva hozták meg döntésüket.
– Tevékeny évünk volt – mondja tömören Dobi István, a Dél-100 Kft. tulajdonosa. – A 18 GoodsMarket- és PlusMarket-üzlet fejlesztése mellett optimalizáltuk termékportfóliónkat, összhangba hoztuk az egyes termékcsoportok iránti kereslet megélénkülését például az üzletberendezéssel. Ennek eredményeképp jött létre a fabeépítésű kiemeléssel is megerősített reformfalunk. Mivel az alapvető élelmiszerek iránti kereslet növekedett, így az év folyamán bővítettük ezek cikkmélységét és fizikai elérhetőségét. Nagy lépést tettünk a hűségprogramunk fejlesztésében is: egyre népszerűbb a PlusMarketekben működő Plus kártya, az arra épített lojalitást erősítő tevékenységünk.
Az idei évben folytatják hálózatbővítési tevékenységüket, teszi hozzá. Távolabbi céljuk a 100 PlusMarket-üzlet elérése saját és franchise-üzemeltetésben, ezen belül az idei cél az 50. PlusMarket-üzlet megnyitása. //
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ebből a vállalkozásból csinálna nemzetközi franchise-t az első hazai McDonald’s tulajdonosa
Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkilenc havi mélyponton a GKI konjunktúra indexe
Az idei év első hónapjában folytatódott az enyhén negatív trend:…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >