Eseménydús és eredményes évet zárt a Dél-100
2023 jelentős, eseménydús év volt mind a Dél-100 Kft., mind az általa működtetett két franchise-hálózat életében. 25. évfordulóját ünnepelte az anyacég, a Dél-100 Kft., 15 éves lett a GoodsMarket hálózat, és 10 éve indult útjára a PlusMarket koncepció.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.

Dobi István
tulajdonos
Dél-100
A Dél-100 Kft. 2023-ban tovább erősítette piaci jelenlétét árbevétel szempontjából is: bruttó franchise kiskereskedelmi forgalma több mint 7,4 Mrd Ft-tal nőtt. Bővült a főként kisvárosokban terjeszkedő PlusMarket hálózatuk, régi partnereik új PlusMarket-egységeket nyitottak, vagy átalakítottak meglévő GoodsMarket-üzleteket, így PlusMarket-üzletegységeik száma 2023 decemberében már 46-ra nőtt. Az alapvetően a kisebb településeken jelen lévő GoodsMarket hálózat sem tétlenkedett: több egység bővült, illetve átalakult az év során.
Javult a vármegyék lefedettsége, több településen is megjelentek. Amellett, hogy továbbra is Délkelet-Magyarországon a meghatározóak, nyitottak PlusMarket-boltokat Pest, Csongrád, Jász-Nagykun-Szolnok, Békés és Bács-Kiskun vármegyében egyaránt. Az új üzletek kialakításánál figyelembe vették vásárlóik véleményét, és nagymintás, reprezentatív és fókuszcsoportos piackutatás eredményére alapozva hozták meg döntésüket.
– Tevékeny évünk volt – mondja tömören Dobi István, a Dél-100 Kft. tulajdonosa. – A 18 GoodsMarket- és PlusMarket-üzlet fejlesztése mellett optimalizáltuk termékportfóliónkat, összhangba hoztuk az egyes termékcsoportok iránti kereslet megélénkülését például az üzletberendezéssel. Ennek eredményeképp jött létre a fabeépítésű kiemeléssel is megerősített reformfalunk. Mivel az alapvető élelmiszerek iránti kereslet növekedett, így az év folyamán bővítettük ezek cikkmélységét és fizikai elérhetőségét. Nagy lépést tettünk a hűségprogramunk fejlesztésében is: egyre népszerűbb a PlusMarketekben működő Plus kártya, az arra épített lojalitást erősítő tevékenységünk.
Az idei évben folytatják hálózatbővítési tevékenységüket, teszi hozzá. Távolabbi céljuk a 100 PlusMarket-üzlet elérése saját és franchise-üzemeltetésben, ezen belül az idei cél az 50. PlusMarket-üzlet megnyitása. //
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >