Érzékszervi újdonságok a Láthatatlan Kiállításon

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 11. 13. 00:05

A máig sikeres Láthatatlan Kiállítás Budapest különleges utazás egy láthatatlan világba. A kiállításon most még hitelesebben élhetjük át a vakok mindennapjait, köszönhetően a legnagyobb hazai érzékszervi marketing ügynökségnek.

A Mood Media ugyanis speciális hanghatásokkal és illatokkal járul hozzá ahhoz, hogy megtapasztaljuk, milyen érzés az egyik legtöbb információt adó érzékszerv, a látás nélkül élni.
A vak embereknél az ismeret- és információszerzés elsősorban a tapintáson és a halláson alapul, kiegészítve ezeket a szag- és ízérzékeléssel. Így a társadalmi és a természeti környezet megismerésében, illetve a tájékozódásban is (közlekedés) elengedhetetlen a különböző érzékszervek által kapott információk komplex feldolgozása. A vakok számára tehát az épen maradt érzékszervek, a figyelem és a gondolkodás folyamatos fejlesztése nélkülözhetetlen, mert a legegyszerűbbnek tűnő cselekvéshez is fokozott emlékező- és kombináló képességre van szükség.
– A kiállítás szervezőinek megkeresése után egyértelmű volt, hogy szakmai tudásunknak köszönhetően segíteni akarjuk ezt a karitatív kezdeményezést. Érzékszervi marketing ügynökségként többek között audio arculatok kialakításával és illatmarketing koncepciók kidolgozásával foglalkozunk. Így nem okozott gondot, hogy a kiállítás egyes helységeibe a megfelelő hatás elérése érdekében, speciálisan a kiállításra felvett és utómunkával kiszínesített hanghatásokkal (utcazaj, építkezés, közlekedés, erdőhangok), illetve illatokkal (kávé, frissen vágott fű) tegyük még életszerűbbé a kiállítást. Bízunk abban, hogy az újdonságok közvetetten hozzájárulnak a látogatói forgalom növekedéséhez, ezáltal a kiállítás meghosszabbodhat, hogy továbbra is munkahelyet adhasson sok-sok látássérültnek – hangsúlyozza Pálóczi Tamás, a Mood Media közép-kelet-európai régiójának vezetője.



Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek