Érzékenyítő kampányt indított a Lidl
Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.

Az Élelmezés Világnapja alkalmából
Október 16-án ünnepeltük az Élelmezés Világnapját, melynek célja, hogy ráirányítsa a figyelmet és összefogásra ösztönözzön az emberiség nagy részét érintő élelmezési gondok megoldására. Ezzel összefüggésben nagy jelentőséggel bír, hogy megelőzzük az élelmiszerpazarlást, vagy gondoskodjunk arról, hogy a keletkezett felesleg eljuthasson a nélkülözőkhöz.
A vállalat ennek jegyében érzékenyítő kampányt indított vásárlói és social média követőinek körében, melynek célja, hogy játékos és edukatív módon hívja fel a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésére, az élelmiszerhulladék felelős kezelésére. A Felelős Kirakós online applikációs játék a szórakoztatás mellett hasznos tippekkel is segíti a résztvevőket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legkevesebb élelmiszer menjen kárba. A rendelési folyamatok folyamatos optimalizálása mellett célja, hogy az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas termékek se végezzék hulladékként, hanem azokkal a hátrányos helyzetű magyar családokat támogassák, egyúttal megóvva ezzel a környezetet is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„Ökológiai lábnyomunk csökkentése és társadalmi felelősségvállalásunk részeként havonta 2200 rászorulót segítünk zöldség-gyümölcs és pékáru termékekkel, melyben a Magyar Élelmiszerbank Egyesület van segítségünkre. Mindemellett teljes adományozási programunk során azon dolgozunk, hogy lehetőségeinkhez képest maximálisan segítő kezet nyújtsunk a nehéz körülmények között élőknek. Ugyanakkor fontosnak tartjuk azt is, hogy vásárlóinkat is érzékenyítsük és együttes erővel tegyünk az élelmiszerpazarlás megelőzése ellen.”
A Lidl Magyarország élelmiszermentés melletti elkötelezettségét mutatja az is, hogy a vállalat, a kiskereskedelmi láncok közül elsőként idén új akcióba kezdett. Felelős vállalatként az EFOTT-on, a Campus Fesztiválon és a Balaton-átúszáson keletkezett élelmiszerfelesleget partnerszervezetei közreműködésével több mint 500 nehéz körülmények között élő családnak adományozta.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >