Érzékenyítő kampányt indított a Lidl
Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.

Az Élelmezés Világnapja alkalmából
Október 16-án ünnepeltük az Élelmezés Világnapját, melynek célja, hogy ráirányítsa a figyelmet és összefogásra ösztönözzön az emberiség nagy részét érintő élelmezési gondok megoldására. Ezzel összefüggésben nagy jelentőséggel bír, hogy megelőzzük az élelmiszerpazarlást, vagy gondoskodjunk arról, hogy a keletkezett felesleg eljuthasson a nélkülözőkhöz.
A vállalat ennek jegyében érzékenyítő kampányt indított vásárlói és social média követőinek körében, melynek célja, hogy játékos és edukatív módon hívja fel a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésére, az élelmiszerhulladék felelős kezelésére. A Felelős Kirakós online applikációs játék a szórakoztatás mellett hasznos tippekkel is segíti a résztvevőket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legkevesebb élelmiszer menjen kárba. A rendelési folyamatok folyamatos optimalizálása mellett célja, hogy az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas termékek se végezzék hulladékként, hanem azokkal a hátrányos helyzetű magyar családokat támogassák, egyúttal megóvva ezzel a környezetet is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„Ökológiai lábnyomunk csökkentése és társadalmi felelősségvállalásunk részeként havonta 2200 rászorulót segítünk zöldség-gyümölcs és pékáru termékekkel, melyben a Magyar Élelmiszerbank Egyesület van segítségünkre. Mindemellett teljes adományozási programunk során azon dolgozunk, hogy lehetőségeinkhez képest maximálisan segítő kezet nyújtsunk a nehéz körülmények között élőknek. Ugyanakkor fontosnak tartjuk azt is, hogy vásárlóinkat is érzékenyítsük és együttes erővel tegyünk az élelmiszerpazarlás megelőzése ellen.”
A Lidl Magyarország élelmiszermentés melletti elkötelezettségét mutatja az is, hogy a vállalat, a kiskereskedelmi láncok közül elsőként idén új akcióba kezdett. Felelős vállalatként az EFOTT-on, a Campus Fesztiválon és a Balaton-átúszáson keletkezett élelmiszerfelesleget partnerszervezetei közreműködésével több mint 500 nehéz körülmények között élő családnak adományozta.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >