Érzékenyítő kampányt indított a Lidl
Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.

Az Élelmezés Világnapja alkalmából
Október 16-án ünnepeltük az Élelmezés Világnapját, melynek célja, hogy ráirányítsa a figyelmet és összefogásra ösztönözzön az emberiség nagy részét érintő élelmezési gondok megoldására. Ezzel összefüggésben nagy jelentőséggel bír, hogy megelőzzük az élelmiszerpazarlást, vagy gondoskodjunk arról, hogy a keletkezett felesleg eljuthasson a nélkülözőkhöz.
A vállalat ennek jegyében érzékenyítő kampányt indított vásárlói és social média követőinek körében, melynek célja, hogy játékos és edukatív módon hívja fel a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésére, az élelmiszerhulladék felelős kezelésére. A Felelős Kirakós online applikációs játék a szórakoztatás mellett hasznos tippekkel is segíti a résztvevőket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legkevesebb élelmiszer menjen kárba. A rendelési folyamatok folyamatos optimalizálása mellett célja, hogy az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas termékek se végezzék hulladékként, hanem azokkal a hátrányos helyzetű magyar családokat támogassák, egyúttal megóvva ezzel a környezetet is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„Ökológiai lábnyomunk csökkentése és társadalmi felelősségvállalásunk részeként havonta 2200 rászorulót segítünk zöldség-gyümölcs és pékáru termékekkel, melyben a Magyar Élelmiszerbank Egyesület van segítségünkre. Mindemellett teljes adományozási programunk során azon dolgozunk, hogy lehetőségeinkhez képest maximálisan segítő kezet nyújtsunk a nehéz körülmények között élőknek. Ugyanakkor fontosnak tartjuk azt is, hogy vásárlóinkat is érzékenyítsük és együttes erővel tegyünk az élelmiszerpazarlás megelőzése ellen.”
A Lidl Magyarország élelmiszermentés melletti elkötelezettségét mutatja az is, hogy a vállalat, a kiskereskedelmi láncok közül elsőként idén új akcióba kezdett. Felelős vállalatként az EFOTT-on, a Campus Fesztiválon és a Balaton-átúszáson keletkezett élelmiszerfelesleget partnerszervezetei közreműködésével több mint 500 nehéz körülmények között élő családnak adományozta.
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl folytatja az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával való partnerségét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >