Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb kerülhetnek vásárlóikhoz. Idén először indít közös ünnepi kampányt a PENNY és a Mastercard, amely izgalmas élményeket és értékes nyereményeket kínál a fogyasztók számára. A kampány apropóján a két vállalat képviselője beszélt az együttműködés fontosságáról, a stratégiai célokról és a vásárlói élmények jelentőségéről.

Somoskői Barbara, PENNY
A beszélgetés első felében a PENNY részéről , CRM Team lead, Deputy Head of Strategic Marketing osztja meg velünk, miként gazdagítja cégük az emberek mindennapjait.
– Mit jelent a PENNY számára az értékteremtés a vásárlók felé, és hogyan tükröződik ez a mostani kampányban?
– Fontos számunkra, hogy a széles, minőségi és friss áruválaszték, valamint a kiváló ár-érték arány mellett nap mint nap élményeket is biztosítsunk a vásárlóink számára. A rendszeresen jelentkező nyereményjátékaink a játék és a nyerés örömén túl változatos és aktuális tartalmak megosztását is hordozzák.
A mostani, ünnepi készülődés jegyében zajló kampányunkban rengeteg szezonális receptet mutatunk be Farkas Richárd, a PENNY séfje tollából, illetve praktikus ajándékötleteket, dekorációs tippeket is adunk vásárlóinknak. Így igyekszünk szebbé és könnyebbé tenni a mindennapokat és az év végi ünnepekre való felkészülést.
– Ez már a harmadik közös kampányuk a Mastercarddal. Miért tartják ezt az együttműködést különösen értékesnek, és milyen előnyöket hozott ez a PENNY számára?
– Az, hogy egy hasonló értékeket valló nagy márkával tudunk együtt dolgozni egy hatványozott erőt és kreativitást jelent a PENNY életében. A közös ötletelések, a közös célok felállítása és a közösen elért eredmények mind-mind megerősítik kampányról kampányra, hogy jó úton haladunk, támogatva egymást és mosolyt csalva vevőink arcára. Ez az, ami az üzleti eredményeken és a vásárlásösztönzésen túl igazán fontos és értékes számunkra – ha a hagyományos funkciós bevásárláson túlmutató élményekkel gazdagíthatjuk a hozzánk betérőket.

Mondovics Péter, Mastercard
Az együttműködés másik oldaláról, a Mastercard szemszögéből tekinthetünk bele, hogyan illeszkedik ez a kampány a globális stratégiai céljaikba, és milyen innovatív megoldásokkal járulnak hozzá az ünnepi promóciók sikeréhez. Kérdéseinkre Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere válaszolt.
– Miért fontos a Mastercard számára, hogy a PENNY-vel közösen kampányokat szervezzen, és hogyan illeszkedik ez a stratégiai céljaikhoz?
– Kiemelt célunk, hogy a kártyás fizetés kényelmét megismertessük az emberekkel, függetlenül attól, hogy a fizetés plasztikkal, telefonnal, órával vagy fitnesz karkötővel történik. A Mastercard nagy figyelmet fordít arra, hogy a fizetési tranzakciók a legbiztonságosabban menjenek végbe, az AI által támogatott rendszerünk például képes 50 ms alatt kiszűrni a rosszindulatú tranzakciókat úgy, hogy közben a világ összes kártyáját, kereskedőjét és tranzakcióját összehasonlítja. A kampányok során ezen két szempont – a kényelem és a biztonság – hangsúlyozása a legfontosabb. Nagyon örülünk, hogy két éve együttműködésre léptünk a PENNYvel, hiszen megbízható és kreatív partnerre leltünk bennük, akik nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfélélményre és a digitális megoldások, köztük a fizetés népszerűsítésére. Nem utolsó sorban óriási lefedettséggel rendelkeznek Magyarországon, egy jól körülhatárolható lojális ügyfélbázissal, akik – hitünk szerint – szívesen fogadták az akcióinkat.
– Hogyan járul hozzá a Mastercard innovatív megoldásaival az ilyen kampányok sikeréhez, és mitől lesz igazán különleges a mostani promóció?
– Egyrészt a fizetés során biztosítjuk a legmagasabb szintű ügyfélélményt, hiszen amellett, hogy a kártyás-, telefonos- vagy okosórás fizetés gyors és bizonyságos, az ügyfeleket a zero liablity-védelem illeti meg minden tranzakciós esetén. Másik oldalról pedig az eszközhasználatban, a marketing innovációban járulunk hozzá a kampányok sikeréhez: használtunk már a PENNY-kampányokban olyan Mastercard-terméket is, mint a Yourpass, ami a telefonon a tárcába költözteti a promóciókat és lehetővé teszi, hogy a jövőben dinamikusan átalakítsuk az ott található tartalmat az aktuális promócióktól függően. A mostani promóció médiahasználatban hoz még sok újdonságot – köszönhetően a Rewart Creative & Digital Agency innovatív kollégáinak –, illetve megjelenik benne egy igazán különleges, egyedi kiadású karácsonyi csúnyapulcsi is.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >