Értékteremtő együttműködés

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 03. 13:20

Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb kerülhetnek vásárlóikhoz. Idén először indít közös ünnepi kampányt a PENNY és a Mastercard, amely izgalmas élményeket és értékes nyereményeket kínál a fogyasztók számára. A kampány apropóján a két vállalat képviselője beszélt az együttműködés fontosságáról, a stratégiai célokról és a vásárlói élmények jelentőségéről.

Somoskői Barbara, PENNY

A beszélgetés első felében a PENNY részéről , CRM Team lead, Deputy Head of Strategic Marketing osztja meg velünk, miként gazdagítja cégük az emberek mindennapjait.

– Mit jelent a PENNY számára az értékteremtés a vásárlók felé, és hogyan tükröződik ez a mostani kampányban? 

– Fontos számunkra, hogy a széles, minőségi és friss áruválaszték, valamint a kiváló ár-érték arány mellett nap mint nap élményeket is biztosítsunk a vásárlóink számára. A rendszeresen jelentkező nyereményjátékaink a játék és a nyerés örömén túl változatos és aktuális tartalmak megosztását is hordozzák.

A mostani, ünnepi készülődés jegyében zajló kampányunkban rengeteg szezonális receptet mutatunk be Farkas Richárd, a PENNY séfje tollából, illetve praktikus ajándékötleteket, dekorációs tippeket is adunk vásárlóinknak. Így igyekszünk szebbé és könnyebbé tenni a mindennapokat és az év végi ünnepekre való felkészülést.

– Ez már a harmadik közös kampányuk a Mastercarddal. Miért tartják ezt az együttműködést különösen értékesnek, és milyen előnyöket hozott ez a PENNY számára?

– Az, hogy egy hasonló értékeket valló nagy márkával tudunk együtt dolgozni egy hatványozott erőt és kreativitást jelent a PENNY életében. A közös ötletelések, a közös célok felállítása és a közösen elért eredmények mind-mind megerősítik kampányról kampányra, hogy jó úton haladunk, támogatva egymást és mosolyt csalva vevőink arcára. Ez az, ami az üzleti eredményeken és a vásárlásösztönzésen túl igazán fontos és értékes számunkra – ha a hagyományos funkciós bevásárláson túlmutató élményekkel gazdagíthatjuk a hozzánk betérőket.

Mondovics Péter, Mastercard

Az együttműködés másik oldaláról, a Mastercard szemszögéből tekinthetünk bele, hogyan illeszkedik ez a kampány a globális stratégiai céljaikba, és milyen innovatív megoldásokkal járulnak hozzá az ünnepi promóciók sikeréhez. Kérdéseinkre Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere válaszolt.

– Miért fontos a Mastercard számára, hogy a PENNY-vel közösen kampányokat szervezzen, és hogyan illeszkedik ez a stratégiai céljaikhoz? 

– Kiemelt célunk, hogy a kártyás fizetés kényelmét megismertessük az emberekkel, függetlenül attól, hogy a fizetés plasztikkal, telefonnal, órával vagy fitnesz karkötővel történik. A Mastercard nagy figyelmet fordít arra, hogy a fizetési tranzakciók a legbiztonságosabban menjenek végbe, az AI által támogatott rendszerünk például képes 50 ms alatt kiszűrni a rosszindulatú tranzakciókat úgy, hogy közben a világ összes kártyáját, kereskedőjét és tranzakcióját összehasonlítja. A kampányok során ezen két szempont – a kényelem és a biztonság – hangsúlyozása a legfontosabb.  Nagyon örülünk, hogy két éve együttműködésre léptünk a PENNYvel, hiszen megbízható és kreatív partnerre leltünk bennük, akik nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfélélményre és a digitális megoldások, köztük a fizetés népszerűsítésére. Nem utolsó sorban óriási lefedettséggel rendelkeznek Magyarországon, egy jól körülhatárolható lojális ügyfélbázissal, akik – hitünk szerint – szívesen fogadták az akcióinkat. 

– Hogyan járul hozzá a Mastercard innovatív megoldásaival az ilyen kampányok sikeréhez, és mitől lesz igazán különleges a mostani promóció?

– Egyrészt a fizetés során biztosítjuk a legmagasabb szintű ügyfélélményt, hiszen amellett, hogy a kártyás-, telefonos- vagy okosórás fizetés gyors és bizonyságos, az ügyfeleket a zero liablity-védelem illeti meg minden tranzakciós esetén. Másik oldalról pedig az eszközhasználatban, a marketing innovációban járulunk hozzá a kampányok sikeréhez: használtunk már a PENNY-kampányokban olyan Mastercard-terméket is, mint a Yourpass, ami a telefonon a tárcába költözteti a promóciókat és lehetővé teszi, hogy a jövőben dinamikusan átalakítsuk az ott található tartalmat az aktuális promócióktól függően. A mostani promóció médiahasználatban hoz még sok újdonságot – köszönhetően a Rewart Creative & Digital Agency innovatív kollégáinak –, illetve megjelenik benne egy igazán különleges, egyedi kiadású karácsonyi csúnyapulcsi is.

Kapcsolódó cikkeink