Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata
A SPAR Magyarországtól érkezett a Focus Magyarország Kft. új értékesítési vezetője. Barathy Tamás feladata a cég termékeinek – többek között online szórólapfigyelő rendszer, instore felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.
Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdászdiplomát marketing szakirányon. Féléves Tesco-kitérőt követően felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves, áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR instore trade marketing rendszerét, amelyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. A szakember évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, illetve a POPAI Hungary elnökségi tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >