Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata
A SPAR Magyarországtól érkezett a Focus Magyarország Kft. új értékesítési vezetője. Barathy Tamás feladata a cég termékeinek – többek között online szórólapfigyelő rendszer, instore felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.
Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdászdiplomát marketing szakirányon. Féléves Tesco-kitérőt követően felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves, áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR instore trade marketing rendszerét, amelyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. A szakember évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, illetve a POPAI Hungary elnökségi tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >