Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata
A SPAR Magyarországtól érkezett a Focus Magyarország Kft. új értékesítési vezetője. Barathy Tamás feladata a cég termékeinek – többek között online szórólapfigyelő rendszer, instore felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.
Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdászdiplomát marketing szakirányon. Féléves Tesco-kitérőt követően felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves, áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR instore trade marketing rendszerét, amelyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. A szakember évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, illetve a POPAI Hungary elnökségi tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >