Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata
A SPAR-tól érkezett a FOCUS Magyarország Kft. értékesítési vezetője. Feladata a cég termékeinek – többek között: online szórólapfigyelő rendszer, in-store felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.
Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdász diplomát marketing szakirányon, az akkori BKTE.-n, fél éves TESCO-s kitérőt követően, felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR in-store trade marketing rendszerét, melyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. Tamás évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, ill. a POPAI Hungary elnökségi tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >