Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata
A SPAR-tól érkezett a FOCUS Magyarország Kft. értékesítési vezetője. Feladata a cég termékeinek – többek között: online szórólapfigyelő rendszer, in-store felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.
Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdász diplomát marketing szakirányon, az akkori BKTE.-n, fél éves TESCO-s kitérőt követően, felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR in-store trade marketing rendszerét, melyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. Tamás évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, ill. a POPAI Hungary elnökségi tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >