Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 10. 07. 00:00

A SPAR-tól érkezett a FOCUS Magyarország Kft. értékesítési vezetője. Feladata a cég termékeinek – többek között: online szórólapfigyelő rendszer, in-store felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.

Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdász diplomát marketing szakirányon, az akkori BKTE.-n, fél éves TESCO-s kitérőt követően, felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR in-store trade marketing rendszerét, melyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. Tamás évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, ill. a POPAI Hungary elnökségi tagja.

Kapcsolódó cikkeink