Értékesítési vezetővel bővült a Focus Magyarország csapata
A SPAR-tól érkezett a FOCUS Magyarország Kft. értékesítési vezetője. Feladata a cég termékeinek – többek között: online szórólapfigyelő rendszer, in-store felmérések – még szélesebb körben történő ismertetése, fejlesztése, értékesítése.
Barathy Tamás 2000-ben szerzett közgazdász diplomát marketing szakirányon, az akkori BKTE.-n, fél éves TESCO-s kitérőt követően, felvételt nyert a SPAR Magyarország Kft.-hez. Másfél éves áruházban betöltött pozíciók után került a központba, ahol ő fejlesztette ki a SPAR in-store trade marketing rendszerét, melyek csoportját 2010 szeptemberéig vezette. Tamás évek óta a Trade Marketing Klub aktív résztvevője és előadója, ill. a POPAI Hungary elnökségi tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl is az Élelmiszerbank mellé állt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősek nagy része bizonytalan abban, hogy elegendő fehérjét fogyaszt-e
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


