Értékesítési szervezetek hatékonysága és eredményessége – „Sales Insights 2014”

Szerző: Tóth Zoltán Dátum: 2014. 06. 22. 00:26

A téma egyaránt izgalmas a gyakorló első számú vezetőknek, az értékesítési szervezetek vezetőinek, tanácsadóknak, kutatóknak. Maguknak az értékesítési szervezetekben dolgozóknak is, hiszen mára jelszóvá vált az „értékesítés hatékonyságának fejlesztése”. Teszem hozzá, sok esetben a nélkül, hogy pontosan megfogalmaznánk, mit értünk ez alatt.

 Tóth Zoltán ügyvezető partner MindZ Business Design


Tóth Zoltán
ügyvezető partner
MindZ Business Design

Legjobb tudásunk szerint ezt a témakört tudományos igényességgel még nem járták körül kis hazánkban. Ezért a Lánchíd Klub, a GFK és a MindZ összefogásában elkészül az alapkutatás, amelyben elsőként az FMCG-szektor meghatározó szereplőinek értékesítési vezetői vesznek részt.

A kutatás, az objektív mérőszámok mellett, az értékesítési csapatokat vezető kollégák szubjektív szempontjait is figyelembe veszi az értékesítési szervezetek működése legfontosabb trendjeinek feltárásában. Rendelkezésünkre áll majd az első benchmark, amely mentén összehasonlíthatóvá, viszonyíthatóvá válnak az értékesítési szervezetek működési mechanizmusai és mérőszámaik.

Kutatási tematikánk alapján többek között megismerhetjük, hogy

milyen összefüggéseket találunk a szervezet felépítése és hatékonysága között mennyiben befolyásolja a személyes hatékonyság a szervezet hatékonyságát hogyan mérjük a hatékonyságot miként befolyásolja az értékesítés hatékonyságát és eredményességét az együttműködés minősége a vállalat más szervezeteivel milyen az optimális teljesítményértékelési és management-rendszer

Az elemzés kitér az értékesítési szervezetek fejlődésének kulcspontjaira, kritikus területeire.

Az őszi Business Days Konferencia nyitóelőadása és workshopja keretében osztjuk meg Veletek az első eredményeket és tanulságokat, mert hiszünk abban, hogy a versenyen csak akkor érhető el jó eredmény, ha az edzésen is a legjobbak között vagyunk.

Kapcsolódó cikkeink