Értékesítési növekedés az Eu.promotions-szel
A budapesti Eu.promotions Central Europe Kft. milánói anyacége 6 éve kezdte meg vásárlói hűségprogramok, speciális promóciók és valamilyen jó ügyhöz kötött programok megvalósítását. Mára Európa 17 országában vannak jelen, és több mint 100 program, valamint 25 millió pont beváltása fűződik nevükhöz. Küldetésük, hogy az egyedi, rövid és középtávú, hatékony, lojalitásépítő promóciók alkalmazásával hozzájáruljanak partnereik – élelmiszer- és vegyiáru-kiskereskedelmi láncok, benzinkúthálózatok, drogériák – forgalmának emelkedéséhez, a hűséges és elégedett vásárlók számának és költéseik koncentrálásának növekedéséhez.
– Komplett szolgáltatást kínálunk, a nemzetközi tapasztalatok felhasználásával olyan helyi, partnerre és célcsoportra szabott aktivitáskoncepciókat dolgozunk ki, amelyek eredménye előre tervezhető, folyamatosan mérhető. A promóciós mechanizmus mellett a termékháttér biztosítása, a folyamatok monitorozása, a displayek legyártatása, kihelyezése, az eredmények elemzése is tevékenységünk része – hangsúlyozza Csigó György Tamás, a magyar, román és bolgár piacért felelős értékesítési vezető.
Gyűjthető, beváltható, megszerezhető
A válságban tudatossá vált vásárló elvárja, hogy megjutalmazzák, hogy értékeljék, ha valahol költ. Ha valóban érzi ezt a megbecsülést, és természetesen közel van, illetve jó ár-érték arányú terméket kínál egy programban az üzlet, akkor egy-egy jól célzott akcióval költéseinek nagyobb százalékát csoportosítja az adott eladási helyre. Új célcsoport megszólításával pedig új vásárlók is vonzhatók az adott egységbe.
Az Eu.promotions portfóliójában a Madagaszkár 3 hőseitől a sport- és szabadidő-, textilkollekción át a konyhai cikkekig számos világhírű márka és termékféleség megtalálható. Nyitottak a partnereikkel való kreatív együttgondolkodásra, amelynek eredményeként akár teljesen új, a magyar igényekre szabott szortiment is kialakítható.
Tavaly novemberben kezdődött és áprilisban fejeződött be hazánkban 128 Agip benzinkút részvételével egy rendkívül sikeres Diadora programjuk, amit augusztus 20-tól egy újabb, ezúttal Goodyear táskákat és kiegészítőiket felvonultató pontgyűjtő akció követ. Ez a 4-6 hónapos periódus alkalmas az érdeklődés folyamatos fenntartására, a törzsvásárlók újdonságigényének kielégítésére és a vevőkör szélesítésére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Jó lehetőségek vannak a piacon a lakossági megtakarítások frontján
Új helyzetet hozott 2025 a lakossági megtakarítások területén azzal, hogy…
Tovább olvasom >