Értékesítési növekedés az Eu.promotions-szel
A budapesti Eu.promotions Central Europe Kft. milánói anyacége 6 éve kezdte meg vásárlói hűségprogramok, speciális promóciók és valamilyen jó ügyhöz kötött programok megvalósítását. Mára Európa 17 országában vannak jelen, és több mint 100 program, valamint 25 millió pont beváltása fűződik nevükhöz. Küldetésük, hogy az egyedi, rövid és középtávú, hatékony, lojalitásépítő promóciók alkalmazásával hozzájáruljanak partnereik – élelmiszer- és vegyiáru-kiskereskedelmi láncok, benzinkúthálózatok, drogériák – forgalmának emelkedéséhez, a hűséges és elégedett vásárlók számának és költéseik koncentrálásának növekedéséhez.
– Komplett szolgáltatást kínálunk, a nemzetközi tapasztalatok felhasználásával olyan helyi, partnerre és célcsoportra szabott aktivitáskoncepciókat dolgozunk ki, amelyek eredménye előre tervezhető, folyamatosan mérhető. A promóciós mechanizmus mellett a termékháttér biztosítása, a folyamatok monitorozása, a displayek legyártatása, kihelyezése, az eredmények elemzése is tevékenységünk része – hangsúlyozza Csigó György Tamás, a magyar, román és bolgár piacért felelős értékesítési vezető.
Gyűjthető, beváltható, megszerezhető
A válságban tudatossá vált vásárló elvárja, hogy megjutalmazzák, hogy értékeljék, ha valahol költ. Ha valóban érzi ezt a megbecsülést, és természetesen közel van, illetve jó ár-érték arányú terméket kínál egy programban az üzlet, akkor egy-egy jól célzott akcióval költéseinek nagyobb százalékát csoportosítja az adott eladási helyre. Új célcsoport megszólításával pedig új vásárlók is vonzhatók az adott egységbe.
Az Eu.promotions portfóliójában a Madagaszkár 3 hőseitől a sport- és szabadidő-, textilkollekción át a konyhai cikkekig számos világhírű márka és termékféleség megtalálható. Nyitottak a partnereikkel való kreatív együttgondolkodásra, amelynek eredményeként akár teljesen új, a magyar igényekre szabott szortiment is kialakítható.
Tavaly novemberben kezdődött és áprilisban fejeződött be hazánkban 128 Agip benzinkút részvételével egy rendkívül sikeres Diadora programjuk, amit augusztus 20-tól egy újabb, ezúttal Goodyear táskákat és kiegészítőiket felvonultató pontgyűjtő akció követ. Ez a 4-6 hónapos periódus alkalmas az érdeklődés folyamatos fenntartására, a törzsvásárlók újdonságigényének kielégítésére és a vevőkör szélesítésére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >