Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a CFDT Agri-Agro szakszervezet.
Az intézkedéssel a vállalat jelentősen csökkentené értékesítési csapatának méretét az országban. Emellett a Nestlé ki kívánja szervezni néhány kulcsfontosságú márkája – például a Nestlé gabonapelyhek, a Maggi és a Nesquik – marketingtevékenységét.
A CFDT szerint a Nestlé franciaországi bébiétel-üzletágának nemrégiben történt eladása „ürügyként” szolgál a változtatásokra.
A Nestlé francia leányvállalata nem kommentálta konkrétan az elbocsátásokról szóló hírt, és nem nyilatkozott a megszüntetni kívánt pozíciók számáról sem, de megerősítette, hogy tárgyalások folynak a szakszervezetekkel. A vállalat közleménye szerint egy tájékozódási-konzultációs folyamat keretében egyeztetnek, melyről végleges döntés az év végére várható.
A CFDT a héten tartott dolgozói képviseleti gyűlésen élesen bírálta a tervet, hangsúlyozva, hogy a Nestlé által „növekedési projektként” bemutatott modell valójában a vállalat által megkövetelt nyereségességi célok elérésére irányul.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a Carrefour árbevétele
A fogyasztói magatartás kedvező alakulásának köszönhetően növekszik a Carrefour árbevétele.…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >