Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a CFDT Agri-Agro szakszervezet.
Az intézkedéssel a vállalat jelentősen csökkentené értékesítési csapatának méretét az országban. Emellett a Nestlé ki kívánja szervezni néhány kulcsfontosságú márkája – például a Nestlé gabonapelyhek, a Maggi és a Nesquik – marketingtevékenységét.
A CFDT szerint a Nestlé franciaországi bébiétel-üzletágának nemrégiben történt eladása „ürügyként” szolgál a változtatásokra.
A Nestlé francia leányvállalata nem kommentálta konkrétan az elbocsátásokról szóló hírt, és nem nyilatkozott a megszüntetni kívánt pozíciók számáról sem, de megerősítette, hogy tárgyalások folynak a szakszervezetekkel. A vállalat közleménye szerint egy tájékozódási-konzultációs folyamat keretében egyeztetnek, melyről végleges döntés az év végére várható.
A CFDT a héten tartott dolgozói képviseleti gyűlésen élesen bírálta a tervet, hangsúlyozva, hogy a Nestlé által „növekedési projektként” bemutatott modell valójában a vállalat által megkövetelt nyereségességi célok elérésére irányul.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >