Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 04. 09:25

Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a CFDT Agri-Agro szakszervezet.

Az intézkedéssel a vállalat jelentősen csökkentené értékesítési csapatának méretét az országban. Emellett a Nestlé ki kívánja szervezni néhány kulcsfontosságú márkája – például a Nestlé gabonapelyhek, a Maggi és a Nesquik – marketingtevékenységét.

A CFDT szerint a Nestlé franciaországi bébiétel-üzletágának nemrégiben történt eladása „ürügyként” szolgál a változtatásokra.

A Nestlé francia leányvállalata nem kommentálta konkrétan az elbocsátásokról szóló hírt, és nem nyilatkozott a megszüntetni kívánt pozíciók számáról sem, de megerősítette, hogy tárgyalások folynak a szakszervezetekkel. A vállalat közleménye szerint egy tájékozódási-konzultációs folyamat keretében egyeztetnek, melyről végleges döntés az év végére várható.

A CFDT a héten tartott dolgozói képviseleti gyűlésen élesen bírálta a tervet, hangsúlyozva, hogy a Nestlé által „növekedési projektként” bemutatott modell valójában a vállalat által megkövetelt nyereségességi célok elérésére irányul.

Just Food

Kapcsolódó cikkeink