Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a CFDT Agri-Agro szakszervezet.
Az intézkedéssel a vállalat jelentősen csökkentené értékesítési csapatának méretét az országban. Emellett a Nestlé ki kívánja szervezni néhány kulcsfontosságú márkája – például a Nestlé gabonapelyhek, a Maggi és a Nesquik – marketingtevékenységét.
A CFDT szerint a Nestlé franciaországi bébiétel-üzletágának nemrégiben történt eladása „ürügyként” szolgál a változtatásokra.
A Nestlé francia leányvállalata nem kommentálta konkrétan az elbocsátásokról szóló hírt, és nem nyilatkozott a megszüntetni kívánt pozíciók számáról sem, de megerősítette, hogy tárgyalások folynak a szakszervezetekkel. A vállalat közleménye szerint egy tájékozódási-konzultációs folyamat keretében egyeztetnek, melyről végleges döntés az év végére várható.
A CFDT a héten tartott dolgozói képviseleti gyűlésen élesen bírálta a tervet, hangsúlyozva, hogy a Nestlé által „növekedési projektként” bemutatott modell valójában a vállalat által megkövetelt nyereségességi célok elérésére irányul.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Növényi élelmiszerek és húsos megnevezések
A francia Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében a növényi alapú húshelyettesítők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >