Újabb promóció állatkínzás ellen
Az Állatok Világnapjához időzítve állatkínzás elleni küzdelmet támogató értékesítési promóciót indít a Whiskas® és a Pedigree® márkák forgalmazója a Mars Magyarország. Aki október végéig az említett márkákat vásárolja, termékenként 1 Ft-tal támogatja az állatkínzás elleni harcot. A vásárláson túl a kezdeményezéshez bárki csatlakozhat, aki tenni szeretne az állatokkal szembeni bántalmazás ellen.
A Whiskas® és Pedigree® márkákat forgalmazó Mars Magyarország értékesítési promóciójának keretében bárki, aki szeptember 10. és október 31. között Pedigree® vagy Whiskas® eledeleket vásárol, az termékenként 1 Ft-tal támogatja az állatok kínzása elleni harcot. Az akció végére összegyűlt összeget a Magyar Állatvédő és Természetbarát Szövetség (MÁTSZ) kapja, amelyet az állatkínzás ellen folytatott tevékenységük finanszírozására fognak fordítani. A támogatásra nagy szüksége van a szövetségnek, hiszen mindazon civil szervezetek tartoznak tagjai sorába, akik a legtöbbet tesznek és áldoznak a magyarországi állatvédelemért.
„Sokan vannak, akik tudatlanságból, vagy kényelemből elhanyagolják állataikat, de az utóbbi időben szerencsére megnőtt azoknak a száma is, akik észreveszik és tenni akarnak az állatokkal való kegyetlenkedés ellen. Egyre többen vannak tisztában azzal is, hogy esetenként összefüggés lehet az állatkínzás és a kiszolgáltatott gyermekekkel, idősekkel szembeni erőszakos viselkedés között, és könnyen lehet, hogy egy-egy állatkínzásos eset feltárásával emberi sorsok jobbra fordulását is elősegíthetjük. Az Állatok Világnapja a legjobb alkalom arra, hogy felhívjuk a figyelmet erre a fontos problémára”- mutatja be a helyzetet Dr. Orbán Zsófia a MÁTSZ elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >