Értékesítés még hatékonyabban

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 04. 27. 08:00

Az értékesítési hatékonyság új lehetőségei – ezzel a címmel rendezte meg 2010. március 25-én nagysikerű szakmai fórumát az InfomatiX. Színvonalas előadásokon felkészült szakemberek mutatták be a legújabb értékesítést támogató innovatív, személyre szabott megoldásokat. A szervezők partnercégekkel karöltve naprakész IT- és FMCG-koncepciókba engedtek betekintést. A rendezvényen megjelent közel 40 résztvevő nagyrészt az FMCG-piac szereplői közül került ki.

A Microsoft és az InfomatiX közösen számolt be az értékesítési csatornák optimalizálásáról, az eladásösztönző rendszerekről, a zsebben hordható vállalatirányítási rendszerekről és az ezek beruházását lényegesen könnyítő EU-s pályázati forrásokról. Olyan cégek mutatták be rendszerüket, akik az InfomatiX által fejlesztett alkalmazást használják.

Az InfomatiX évente két ilyen szakmai napot tervez. A következőre várhatóan szeptemberben kerül sor. Az InfomatiX mobil informatikai szoftverek és vállalati megoldások fejlesztésével foglalkozik. Olyan naprakész, innovatív informatikai rendszereket szolgáltat, amelyek követik a gyorsan változó piac igényeit.

Termékei a különböző vállalati folyamatok egyszerűsítését és felgyorsítását szolgálják, és több éve sikeresen működnek a hazai állami és vállalati szektorban. Az InfomatiX bevételének 70 százalékát a külföldi és hazai FMCG-piacon résztvevők kiszolgálásával éri el. Számukra a legnagyobb elismerés, hogy olyan cégeket nevezhetnek meg referenciaként az FMCG-szektor szereplői közül, mint például a Nestlé, a P&G, a Coca-Cola vagy akár a Gyermely. Az általuk kínált rendszerek megkönnyítik az adatgyűjtést, adatfeldolgozást, lehetőséget nyújtanak ezeknek a folyamatoknak az automatizálására, illetve objektív segítséget adnak a döntéshozatalban is. Megoldásaikkal gyorsabb, hatékonyabb és biztonságosabb működés érhető el.

Kapcsolódó cikkeink