Értékes újdonságokkal készül a BrauBeviale 2024 kiállítás
A BrauBeviale 2024 ismét számos izgalmas programot kínál a látogatóknak, a sör- és italgyártás, valamint a borászati technológiák legújabb fejlesztéseivel. Az esemény 2024. november 26. és 28. között kerül megrendezésre Nürnbergben, ahol a látogatók a kiállítók széles körével, valamint inspiráló kísérő programokkal találkozhatnak.

A Start-up Area és a Young Talents Camp ismét helyet kap a kiállításon
Fórumok és különleges területek
Az 1-es és 9-es csarnokokban fórumok várják az érdeklődőket, ahol a kutatás és ipar szakértői osztják meg tudásukat a nyersanyagokról, marketingről, technológiáról és csomagolásról. Különleges figyelmet kapnak a start-upok és fiatal tehetségek, a logisztika, valamint a bor és szeszes italok szektora. A Craft Drinks Area különleges helyet foglal el, ahol a kézműves sörfőzők mutathatják be termékeiket.
Nyersanyagok és marketing a fókuszban az 1-es csarnokban
Az 1-es csarnok a nyersanyagok és marketing kérdéseit tárgyalja. Itt kerül sor többek között az új, klímaálló árpafajták bemutatására, valamint a komlótermesztés és az élesztő jövőjének megvitatására. A marketing témájú előadások során olyan kérdésekre kaphatunk választ, mint hogy mi tesz egy sört sikeressé a piacon, és hogyan lehet innovatív gondolkodással újjáéleszteni a söripart.
Technológia és csomagolás a 9-es csarnokban
A 9-es csarnokban a technológiai program keretében az energiahatékonyság és a fenntarthatóság lesznek a középpontban. A kis- és középvállalkozások számára bemutatják az integrált energiarendszereket és a hőszivattyúk használatát. A nem alkoholos sörök gyártásának kérdéseit is megvitatják, különös tekintettel az élesztő szerepére és a termékfejlesztésre.
Különleges területek és újdonságok
A 4A csarnokban a borászat iránt érdeklődők számára külön platformot hoztak létre, ahol pincészeti technológiáról, fenntarthatóságról és minőségbiztosításról hallhatnak előadásokat. A LOGISTICS LOUNGE idén is visszatér, nagyobb területtel és digitális megoldások bemutatásával, amelyek különösen a logisztikai folyamatok digitalizálását célozzák.
A Start-up Area és a Young Talents Camp ismét helyet kap a kiállításon, ahol a fiatal tehetségek és új vállalkozások találkozhatnak a szakma képviselőivel.
Forrás: YONTEX
Kapcsolódó cikkeink
Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >