Értékes sporteszközökkel támogatja a testnevelésórákat a Szentkirályi ásványvíz iskolai pályázata
A sport és a hidratáció témakörében indított közös pályázatot a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület általános és középiskolások számára. A kezdeményezés célja, hogy három kreatív feladat segítségével bővítse a tanulók vízfogyasztással kapcsolatos ismereteit, valamint felhívja a figyelmet a mozgás közbeni folyadékpótlás fontosságára. Az országos pályázaton garantált nyeremények, értékes fődíjak és különdíjak is gazdára találnak a résztvevő osztályok között.
A Szentkirályi ásványvíz hosszú évek óta dolgozik azért, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres testmozgás előnyeire és a megfelelő hidratáció fontosságára. Ennek újabb állomásaként a díjnyertes ásványvízmárka ezúttal a legfiatalabb generációt szólítja meg, és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesülettel (EMTME) együttműködésben országos iskolai pályázatot hirdet általános és középiskolás osztályok számára. A három részből álló pályázatban a diákok elsőként egy vízkvíz kitöltésével és az ehhez kapcsolódó tananyag feldolgozásával szerezhetnek átfogó tudást a vízfogyasztásról, az ásványvizekről és a fenntartható csomagolásról. A második feladat egy rövid videó készítése, ahol a tanulóknak Szentkirályi PET-palackok segítségével kell újragondolniuk a jól ismert testnevelésórai feladatokat. A vállalkozó kedvű középiskolások egy különdíjra is pályázhatnak, amelyhez a folyadékpótlás témakörében kell egy kisfilmet elkészíteniük.
„A Szentkirályinál hiszünk abban, hogy az egészséges vízfogyasztási szokások kialakítása gyermekkorban kezdődik. Az EMTME-vel közös pályázatunk most lehetőséget ad arra, hogy a legfiatalabb korosztálynak játékos formában tanítsuk meg a folyadékpótlás és a testmozgás jelentőségét, miközben a nyereményként felajánlott sporteszközökkel hozzájárulhatunk a minőségi iskolai testnevelésoktatáshoz”
– mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A jelentkezési időszak május 15-ig tart, így az iskolák a tanév végéig megkapják a pályázaton megnyert sporteszközöket. Az első 500 osztály mellett az első 250 felkészítő pedagógus is garantált ajándékban részesül, a legjobban teljesítő osztályok pingpongasztallal és strandröplabda-pályával gazdagíthatják iskolájukat, a különdíjasok pedig Szentkirályi ásványvízcsomagot kapnak munkájukért.
„Testnevelőtanárként tudom, hogy a fejlődő szervezet számára milyen fontos a megfelelő hidratáció és a rendszeres mozgás. A pályázattal teret adunk a gyerekeknek kreativitásuk kibontakoztatására, és új megközelítésekkel tesszük érdekessé számukra a testmozgás és a vízfogyasztás kérdéskörét. Hálásak vagyunk a Szentkirályinak, hogy segítenek rávilágítani erre a fontos témára, és támogatásukkal még több iskolában biztosíthatunk változatos sportolási lehetőségeket a gyerekeknek”
– mondta Gergi Erna, az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület alelnöke.
További tudnivalók és a pályázat részletes feltételei a www.okostesi.hu honlapon olvashatók.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Elhanyagolt népbetegség: évente egy kisvárosnyi magyart veszítünk el a diabétesz miatt
A cukorbetegség az elmúlt évtizedekben valódi népegészségügyi problémává vált, hiszen…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >