Érték és Minőség Nagydíj Pályázat – 2022-ben is!
Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatára a pályázatokat 2022. május 31-ig lehet benyújtani, az új védjegyhasználók és a díjazottak bemutatására szeptemberben, az Országház Főrendiházi Üléstermében kerül sor.
– Az elmúlt két esztendő mély nyomot hagyott életünkben, megingott a stabilitás és biztonság. Sok gond, veszteség, fájdalom kísérte a 2021-es évet is, de sok öröm, az új megoldások okozta siker is kísérőnkké szegődött, hiszen a természet mindig az egyensúlyra törekszik. Nem volt ez másképp az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat háza táján sem, de következetes, kemény munkával elértük, hogy sem a pályázat, sem a védjegy nem veszített presztízséből – mondta Kiss Károlyné Ildikó, az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat alapítója.
Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használati joga és kizárólag a védjegyhasználattal járó Kitüntető Cím azon termékek, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek bizonyíthatóan elkötelezettek a folyamatosan kiemelkedő minőség iránt. Nagy fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen kiemelkedő minőségű termékek előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának. A pályázat díjazottjai példaképek, akik aktív szerepet vállalnak a gazdaság erősödésében.
Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot 2022-ben ötödik alkalommal írja ki és valósítja meg a DIAMOND Szervezőiroda Bt., az ExVA Vizsgáló és Tanúsító Kft., a Hajnal Húskombinát Kft., a LEGRAND Magyarország Villamos Rendszerek Zrt. és a SZÁM-PONT Számítástechnikai és Oktató Központ Kft. mint a pályázati rendszer Kiírói Tanácsa. A pályázat fővédnöke dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke.
Kiemelt támogatója a Miniszterelnökség Nemzetpolitikáért Felelős Államtitkársága, szakmai támogatója az Agrárminisztérium, stratégiai partnerei a Communautrade – Europe Kereskedelmi és Tanácsadó Kft., valamint a Trade magazin. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Elindult a mézfogyasztást ösztönző kampány
Elindult a mézfogyasztást népszerűsítő idei kampány, amelynek középpontjában a hársméz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >