Érték és Minőség Nagydíj Pályázat – 2022-ben is!

Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatára a pályázatokat 2022. május 31-ig lehet benyújtani, az új védjegyhasználók és a díjazottak bemutatására szeptemberben, az Országház Főrendiházi Üléstermében kerül sor.

Kiss Károlyné Ildikó
alapító
Érték és Minőség Nagydíj
Tanúsító Védjegy
– Az elmúlt két esztendő mély nyomot hagyott életünkben, megingott a stabilitás és biztonság. Sok gond, veszteség, fájdalom kísérte a 2021-es évet is, de sok öröm, az új megoldások okozta siker is kísérőnkké szegődött, hiszen a természet mindig az egyensúlyra törekszik. Nem volt ez másképp az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat háza táján sem, de következetes, kemény munkával elértük, hogy sem a pályázat, sem a védjegy nem veszített presztízséből – mondta Kiss Károlyné Ildikó, az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat alapítója.
Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használati joga és kizárólag a védjegyhasználattal járó Kitüntető Cím azon termékek, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek bizonyíthatóan elkötelezettek a folyamatosan kiemelkedő minőség iránt. Nagy fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen kiemelkedő minőségű termékek előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának. A pályázat díjazottjai példaképek, akik aktív szerepet vállalnak a gazdaság erősödésében.
Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot 2022-ben ötödik alkalommal írja ki és valósítja meg a DIAMOND Szervezőiroda Bt., az ExVA Vizsgáló és Tanúsító Kft., a Hajnal Húskombinát Kft., a LEGRAND Magyarország Villamos Rendszerek Zrt. és a SZÁM-PONT Számítástechnikai és Oktató Központ Kft. mint a pályázati rendszer Kiírói Tanácsa. A pályázat fővédnöke dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke.
Kiemelt támogatója a Miniszterelnökség Nemzetpolitikáért Felelős Államtitkársága, szakmai támogatója az Agrárminisztérium, stratégiai partnerei a Communautrade – Europe Kereskedelmi és Tanácsadó Kft., valamint a Trade magazin. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány – videóval
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >Újabb beruházás támogatja az erdei turizmust
Erdeink rekreációs szerepe az utóbbi időben felértékelődött, mutatja ezt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Megújulás, lendület, frissesség – így indította a 2025-ös évet a Márka Üdítőgyártó Kft.
A 2025-ös év első hónapjai már most izgalmasan alakulnak a…
Tovább olvasom >„Kész vagyok átvenni a vállalat vezetését” – Generációváltás a Mary-Ker Pastánál
A generációváltás mindig fontos időszak egy családi vállalkozás életében. Ifj.…
Tovább olvasom >