Érték és minőség díjat kapott a Lidl
Három termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország a Parlament Felsőházi Termében szeptember 11-én, az Alkotók Ünnepére időzített díjátadón. A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során.
A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. Szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon három elismerést is elnyert. Az új minőségtanúsító védjegyet egyrészt a hazai készítésű Chef Select termékcsalád készételeivel, másrészt a kézműves Craft Beer sörökkel, harmadrészt a Húsfarm nyúl húsaival érte el a Lidl Magyarország.
Dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és a pályázat fővédnöke a díjátadón elmondta, hogy az Érték és Minőség Nagydíjat – mely az 1998-ban bevezetett és 20 éven át meghirdetett Magyar Termék Nagydíj tanúsító védjegy tradícióira épülve képviseli a kimagasló minőséget a határainkat átlépve – a magas minőségű áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek részére alapították, hogy ösztönözzék a szolgáltatások fejlesztését, ezáltal elősegítve a gazdaság fellendülését és az export növekedését.
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai gyártók és termékek. Ahhoz, hogy minél több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain, 2013-ban útjára indítottuk a »Lidl a magyar beszállítókért« programot. A most elnyert Érték és Minőség Nagydíj, illetve a tavalyi évben elnyert hat Magyar Termék Nagydíj is kiválóan bizonyítja, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >