Erőteljesen nőtt az Euronics üzlethálózat árbevétele az első fél évben
Az Euronics üzlethálózat árbevétele az első fél évben – a márciusi zárva tartást nem számolva – 20 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, annak köszönhetően, hogy a gazdaság újraindításával jelentősen nőtt a kereslet a műszaki cikkek iránt – közölte az üzlethálózatot Magyarországon üzemeltető Vöröskő Kft. hétfőn az MTI-vel.
A webshop által termelt bevételek ugyanakkor 60 százalékkal emelkedtek éves összevetésben – tették hozzá.
Az üzlethálózat árbevétele ezzel csaknem 36 milliárd forintra emelkedett, amelyre alapozva idén az egész évet tekintve további 10 százalékos növekedésre számítanak a tavaly elért, nettó 64 milliárd forintos árbevétel után.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Vöröskő Kft. 2020-ban 747,15 millió forint nyereséggel zárt, egy évvel korábban 585,19 millió forint volt az adózott eredménye.
A közleményben kitértek arra, hogy az eredmények hatására a társaság július 1-től átlagosan 7 százalékkal emelte a szaküzletekben dolgozó csaknem 700 ember keresetét, valamint a legalább 6 hónap munkaviszonnyal rendelkező munkavállalók számára hűségbónuszt is bevezetett. Ezekre az intézkedésekre az Euronics éves szinten több mint 320 millió forintot fordít.
A béremelés mértékéről közölték, hogy 2021 első felében egy raktáros 300-320 ezer forintos, egy hitelügyintéző-pénztáros 340-360 ezer forintos, míg egy szakértékesítő akár 360-380 ezer forintos bruttó bért kereshetett juttatásokkal.
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8800 üzlet tartozik. Az Euronics már Magyarország minden megyéjében jelen van, országszerte 69 áruházzal rendelkezik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >Újabb duplázást tervez regionális növekedési stratégiájában az AutoWallis Csoport 2028-ig
750 milliárd forintos árbevételt és 40 milliárd forintos EBITDA nyereséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >