Erőteljesen nőtt az Euronics üzlethálózat árbevétele az első fél évben
Az Euronics üzlethálózat árbevétele az első fél évben – a márciusi zárva tartást nem számolva – 20 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, annak köszönhetően, hogy a gazdaság újraindításával jelentősen nőtt a kereslet a műszaki cikkek iránt – közölte az üzlethálózatot Magyarországon üzemeltető Vöröskő Kft. hétfőn az MTI-vel.
A webshop által termelt bevételek ugyanakkor 60 százalékkal emelkedtek éves összevetésben – tették hozzá.
Az üzlethálózat árbevétele ezzel csaknem 36 milliárd forintra emelkedett, amelyre alapozva idén az egész évet tekintve további 10 százalékos növekedésre számítanak a tavaly elért, nettó 64 milliárd forintos árbevétel után.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Vöröskő Kft. 2020-ban 747,15 millió forint nyereséggel zárt, egy évvel korábban 585,19 millió forint volt az adózott eredménye.
A közleményben kitértek arra, hogy az eredmények hatására a társaság július 1-től átlagosan 7 százalékkal emelte a szaküzletekben dolgozó csaknem 700 ember keresetét, valamint a legalább 6 hónap munkaviszonnyal rendelkező munkavállalók számára hűségbónuszt is bevezetett. Ezekre az intézkedésekre az Euronics éves szinten több mint 320 millió forintot fordít.
A béremelés mértékéről közölték, hogy 2021 első felében egy raktáros 300-320 ezer forintos, egy hitelügyintéző-pénztáros 340-360 ezer forintos, míg egy szakértékesítő akár 360-380 ezer forintos bruttó bért kereshetett juttatásokkal.
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8800 üzlet tartozik. Az Euronics már Magyarország minden megyéjében jelen van, országszerte 69 áruházzal rendelkezik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >