Erőteljes árbevétel-növekedéssel kezdte az évet a Henkel
Az üzleti eredmény (EBIT) 320 millió eurós értéke nagyjából az előző évi magas szintnek felel meg, az árfolyamhatások kiszűrése után az EBIT növekedése 2,5 százalék volt.Az erős 2007-es első negyedév,
valamint az amerikai egyesült államokbeli lanyha piac
ellenére erőteljesen nőtt idén a Henkel szerves
árbevétele. A felvásárlások/befektetésmegszüntetések
hatásainak kiszűrése utáni növekedés
3,3 százalékos volt, ez a Henkel által az év
elején célkitűzésként meghatározott
3 és 4 százalék közötti tartományon
belül van. A növekedéshez valamennyi üzletág
hozzájárult. Egészében véve az
árbevétel kismértékben (3162 millió
euróra) csökkent 2008 első negyedévében,
elsősorban a kedvezőtlen árfolyammozgások
következtében. Különösen a
nyersanyagárak jelentős növekedésének volt
negatív hatása, amelyet a Henkel nem tudott teljes
mértékben kompenzálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >