Erőteljes árbevétel-növekedéssel kezdte az évet a Henkel
Az üzleti eredmény (EBIT) 320 millió eurós értéke nagyjából az előző évi magas szintnek felel meg, az árfolyamhatások kiszűrése után az EBIT növekedése 2,5 százalék volt.Az erős 2007-es első negyedév,
valamint az amerikai egyesült államokbeli lanyha piac
ellenére erőteljesen nőtt idén a Henkel szerves
árbevétele. A felvásárlások/befektetésmegszüntetések
hatásainak kiszűrése utáni növekedés
3,3 százalékos volt, ez a Henkel által az év
elején célkitűzésként meghatározott
3 és 4 százalék közötti tartományon
belül van. A növekedéshez valamennyi üzletág
hozzájárult. Egészében véve az
árbevétel kismértékben (3162 millió
euróra) csökkent 2008 első negyedévében,
elsősorban a kedvezőtlen árfolyammozgások
következtében. Különösen a
nyersanyagárak jelentős növekedésének volt
negatív hatása, amelyet a Henkel nem tudott teljes
mértékben kompenzálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >