Erőteljes árbevétel-növekedéssel kezdte az évet a Henkel
Az üzleti eredmény (EBIT) 320 millió eurós értéke nagyjából az előző évi magas szintnek felel meg, az árfolyamhatások kiszűrése után az EBIT növekedése 2,5 százalék volt.Az erős 2007-es első negyedév,
valamint az amerikai egyesült államokbeli lanyha piac
ellenére erőteljesen nőtt idén a Henkel szerves
árbevétele. A felvásárlások/befektetésmegszüntetések
hatásainak kiszűrése utáni növekedés
3,3 százalékos volt, ez a Henkel által az év
elején célkitűzésként meghatározott
3 és 4 százalék közötti tartományon
belül van. A növekedéshez valamennyi üzletág
hozzájárult. Egészében véve az
árbevétel kismértékben (3162 millió
euróra) csökkent 2008 első negyedévében,
elsősorban a kedvezőtlen árfolyammozgások
következtében. Különösen a
nyersanyagárak jelentős növekedésének volt
negatív hatása, amelyet a Henkel nem tudott teljes
mértékben kompenzálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >