Erősödtek a 401–2500 négyzetméter közötti üzletek
A müzliszeletek kiskereskedelmi forgalma mennyiségben is, értékben is 3 százalékkal csökkent 2006. április–2007. márciusban az előző hasonló időszakhoz képest. Értékben a piac 2,5–3 milliárd forint között mozog.A szóban forgó, legutóbbi kumulált évben közel 46 millió darab müzliszeletet adtak el a boltokban.
Értékben a kereskedelmi márkák részaránya 23 százalékot ért el 2006. április–2007. márciusban, szemben az egy évvel korábbi 19 százalékkal.
Egy szelet átlagos fogyasztói ára egyik évről a másikra 58-ról 61 forintra emelkedett.
A müzliszeletek mennyiségi értékesítésének aránya tovább növekedett a 401–2500 négyzetméteres üzletekben, 38-ról 43 százalékra. A hipermarketeké 1 százalékponttal, 23 százalékra csökkent. Hasonló mértékben lett kisebb az 51–200 és a 201–400 négyzetméter közötti üzletek mutatója is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >