Erősödő marketing a fővárosi turizmusért
Ötvenmillió forinttal többet költhet idén a Budapesti Turisztikai Szolgáltató (BTH) Kht., amely a főváros turisztikai marketingjéért felelős – közli a Világgazdaság. A tavalyi 450 millió forint után idén 500 millió forintból gazdálkodhat a szervezet.
Fekete László ügyvezető igazgató elmondta: a pontos számok ismeretében a következő két hétben átdolgozzák az éves marketingtervet. Az ötvenmillió forintos többletet külföldi promócióra és nem a szervezet fenntartására kívánják fordítani. Erre már csak azért is szükség van, mert a gazdasági válság miatt mintegy 20 százalékkal esett a fővárosban eltöltött vendégéjszakák száma 2009. első negyedévében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a strandbüfé: már 4289 forint az átlagos „strandkombó” ára a Balatonnál
Mennyibe kerül egy lángos a Balatonnál? 2025 nyarára tovább nőttek…
Tovább olvasom >Tajvan 5 legizgalmasabb desszertje 2025-ben – A nap videója
Adnak a látványra, az biztos! A videóért katt a képre!…
Tovább olvasom >A csúf igazság – A nap képe
A problémáról nem tudunk újat mondani, de megoldást tudunk újat…
Tovább olvasom >