Erősödő marketing a fővárosi turizmusért
Ötvenmillió forinttal többet költhet idén a Budapesti Turisztikai Szolgáltató (BTH) Kht., amely a főváros turisztikai marketingjéért felelős – közli a Világgazdaság. A tavalyi 450 millió forint után idén 500 millió forintból gazdálkodhat a szervezet.
Fekete László ügyvezető igazgató elmondta: a pontos számok ismeretében a következő két hétben átdolgozzák az éves marketingtervet. Az ötvenmillió forintos többletet külföldi promócióra és nem a szervezet fenntartására kívánják fordítani. Erre már csak azért is szükség van, mert a gazdasági válság miatt mintegy 20 százalékkal esett a fővárosban eltöltött vendégéjszakák száma 2009. első negyedévében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >