Erősödő marketing a fővárosi turizmusért
Ötvenmillió forinttal többet költhet idén a Budapesti Turisztikai Szolgáltató (BTH) Kht., amely a főváros turisztikai marketingjéért felelős – közli a Világgazdaság. A tavalyi 450 millió forint után idén 500 millió forintból gazdálkodhat a szervezet.
Fekete László ügyvezető igazgató elmondta: a pontos számok ismeretében a következő két hétben átdolgozzák az éves marketingtervet. Az ötvenmillió forintos többletet külföldi promócióra és nem a szervezet fenntartására kívánják fordítani. Erre már csak azért is szükség van, mert a gazdasági válság miatt mintegy 20 százalékkal esett a fővárosban eltöltött vendégéjszakák száma 2009. első negyedévében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Idén kevesebb pénzt szánnak utazásra a magyarok
A Pénzcentrum idén is elvégezte az éves Nagy Utazáskutatását, amelyre…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >