Erősödő marketing a fővárosi turizmusért
Ötvenmillió forinttal többet költhet idén a Budapesti Turisztikai Szolgáltató (BTH) Kht., amely a főváros turisztikai marketingjéért felelős – közli a Világgazdaság. A tavalyi 450 millió forint után idén 500 millió forintból gazdálkodhat a szervezet.
Fekete László ügyvezető igazgató elmondta: a pontos számok ismeretében a következő két hétben átdolgozzák az éves marketingtervet. Az ötvenmillió forintos többletet külföldi promócióra és nem a szervezet fenntartására kívánják fordítani. Erre már csak azért is szükség van, mert a gazdasági válság miatt mintegy 20 százalékkal esett a fővárosban eltöltött vendégéjszakák száma 2009. első negyedévében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kényelmesebb fizetési lehetőség és új funkciók érkeznek a BudapestGO-ba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Napi 870 forint körüli átlagos utasbiztosítási díjjal számolhatnak a síelők az idei szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elegáns és egyszerű vendégváró falat az ünnepi asztalra – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
