Erősödő forgalom várható a hazai virágkereskedelemben
Két visszafogottabb év után idén ismét erősödő forgalmat vár a hazai virágkereskedelemben a Flora Hungaria Nagybani Virágpiacot üzemeltető Flora Hungaria Kft.
A kereslet a februári Valentin-nap után a március 8-i nőnapon ugrik meg jelentősen – emlékeztetett a cég. A Flora Hungária nem számít az árak emelkedésére, várakozásuk szerint a vásárlók a tavalyi második félévi árakon tudnak virágot venni.
A szigetszentmiklósi nagybani piacot üzemeltető cég felmérései szerint a virágvásárlási kedv töretlen, a magyarok szeretnek virágot ajándékozni. Tavasszal még anyák napja és a ballagások időszaka, az év második felében pedig a Mária, Erzsébet és Katalin névnap, valamint a mindenszentek és a halottak napja ünnepkör, illetve az advent időszaka hoz kiemelkedő forgalmat.
Nőnapkor a legnépszerűbbek a tavaszi szezonhoz kapcsolódó virágok, például a tulipán, a jácint, a nárcisz cserepes és vágott formában is, valamint a friss hazai előállítású dísznövények, mint a primula és a ciklámen.
A vágott virágok mellett keresettek a tartós dísznek számító cserepes növények, és észrevehetően megnőtt a tudatos vásárlók aránya. A tavasszal kapható virágok között hazai termesztésűek és importáltak is megjelennek, de kifejezetten népszerűek a virágos dísznövények és a szezonális hazai előállítású termékek – jelezte a Flora Hungaria.
Felidézték azt is, hogy a koronavírus-járvány alatt és után kifejezetten erős növekedést tapasztaltak a balkonnövények és az egynyári növények forgalmában, egyértelműen látszott, hogy szebb otthonok kialalakítására törekedtek a vásárlók.
A társaság tájékoztatása szerint a nagybani virágpiacon 7-800 cég dolgozik.
Kapcsolódó cikkeink
Tényekkel alátámasztható esélyegyenlőség az Auchannál
Az esélyegyenlőség az Auchan vállalati kultúrájában és HR politikájában alapvető…
Tovább olvasom >Így készül a Tesco a nőnapra
A nemzetközi nőnapra és Zoltán névnapra ugyanis közel 150 ezer…
Tovább olvasom >Nemzetközi nőnap – Hogyan támogathatják a vállalatok a nőket a bennük rejlő lehetőségek kiaknázásában?
A nemzetközi nőnap kiváló lehetőséget teremt arra, hogy megvizsgáljuk, hogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >