Erősödő forgalom várható a hazai virágkereskedelemben
Két visszafogottabb év után idén ismét erősödő forgalmat vár a hazai virágkereskedelemben a Flora Hungaria Nagybani Virágpiacot üzemeltető Flora Hungaria Kft.
A kereslet a februári Valentin-nap után a március 8-i nőnapon ugrik meg jelentősen – emlékeztetett a cég. A Flora Hungária nem számít az árak emelkedésére, várakozásuk szerint a vásárlók a tavalyi második félévi árakon tudnak virágot venni.
A szigetszentmiklósi nagybani piacot üzemeltető cég felmérései szerint a virágvásárlási kedv töretlen, a magyarok szeretnek virágot ajándékozni. Tavasszal még anyák napja és a ballagások időszaka, az év második felében pedig a Mária, Erzsébet és Katalin névnap, valamint a mindenszentek és a halottak napja ünnepkör, illetve az advent időszaka hoz kiemelkedő forgalmat.
Nőnapkor a legnépszerűbbek a tavaszi szezonhoz kapcsolódó virágok, például a tulipán, a jácint, a nárcisz cserepes és vágott formában is, valamint a friss hazai előállítású dísznövények, mint a primula és a ciklámen.
A vágott virágok mellett keresettek a tartós dísznek számító cserepes növények, és észrevehetően megnőtt a tudatos vásárlók aránya. A tavasszal kapható virágok között hazai termesztésűek és importáltak is megjelennek, de kifejezetten népszerűek a virágos dísznövények és a szezonális hazai előállítású termékek – jelezte a Flora Hungaria.
Felidézték azt is, hogy a koronavírus-járvány alatt és után kifejezetten erős növekedést tapasztaltak a balkonnövények és az egynyári növények forgalmában, egyértelműen látszott, hogy szebb otthonok kialalakítására törekedtek a vásárlók.
A társaság tájékoztatása szerint a nagybani virágpiacon 7-800 cég dolgozik.
Kapcsolódó cikkeink
Rászoruló hölgyek nőnapját tette szebbé a Rossmann
A Rossmann 2025-ben is többek között a Baptista Szeretetszolgálattal közösen…
Tovább olvasom >A takarítás 2025-ben már nem női feladat, hanem közös felelősség
Vajon ma is női feladat a takarítás? Valóban ez lenne…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >