Erősödik az osztrák retailerek online jelenléte
Minden harmadik osztrák kiskereskedő elkezdte megerősíteni online jelenlétét a járvány kitörése óta.
Egy, a Handelsverband Österreich által végzett felmérés szerint, amely a járvány osztrák kereskedelemre tett hatását vizsgálja, 161 osztrák kereskedelmi szövetségi tagot kérdeztek meg az EPU-n át az SME-n keresztül a nagy láncokig.
A legtöbb cégnek teljesen újra kellett gondolnia sales stratégiáját. A megkérdezettek 46 %-a terjesztette ki, vagy tervezi kiterjeszteni online jelenlétét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Vegetáriánus szakácsképzés indul jövőre Ausztriában
2025 elején a vegetáriánus gasztronómiára szakosodott szakácsképzés indul Ausztriában. Bár a…
Tovább olvasom >Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >