Erősödik az osztrák retailerek online jelenléte
Minden harmadik osztrák kiskereskedő elkezdte megerősíteni online jelenlétét a járvány kitörése óta.

Az offline már nem elég
Egy, a Handelsverband Österreich által végzett felmérés szerint, amely a járvány osztrák kereskedelemre tett hatását vizsgálja, 161 osztrák kereskedelmi szövetségi tagot kérdeztek meg az EPU-n át az SME-n keresztül a nagy láncokig.
A legtöbb cégnek teljesen újra kellett gondolnia sales stratégiáját. A megkérdezettek 46 %-a terjesztette ki, vagy tervezi kiterjeszteni online jelenlétét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyal a Kaufland online piactere Lengyelországban és Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult Ausztriában a Spar-Produktwelt digitális platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ausztriában 4,1 százalékra gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a tejárak Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a vendégek száma 5,2, a vendégéjszakáké 3,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >