Erősödik az osztrák retailerek online jelenléte
Minden harmadik osztrák kiskereskedő elkezdte megerősíteni online jelenlétét a járvány kitörése óta.

Az offline már nem elég
Egy, a Handelsverband Österreich által végzett felmérés szerint, amely a járvány osztrák kereskedelemre tett hatását vizsgálja, 161 osztrák kereskedelmi szövetségi tagot kérdeztek meg az EPU-n át az SME-n keresztül a nagy láncokig.
A legtöbb cégnek teljesen újra kellett gondolnia sales stratégiáját. A megkérdezettek 46 %-a terjesztette ki, vagy tervezi kiterjeszteni online jelenlétét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >