Erősödik az osztrák retailerek online jelenléte
Minden harmadik osztrák kiskereskedő elkezdte megerősíteni online jelenlétét a járvány kitörése óta.

Az offline már nem elég
Egy, a Handelsverband Österreich által végzett felmérés szerint, amely a járvány osztrák kereskedelemre tett hatását vizsgálja, 161 osztrák kereskedelmi szövetségi tagot kérdeztek meg az EPU-n át az SME-n keresztül a nagy láncokig.
A legtöbb cégnek teljesen újra kellett gondolnia sales stratégiáját. A megkérdezettek 46 %-a terjesztette ki, vagy tervezi kiterjeszteni online jelenlétét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újabb benzinkúti DESPAR Express üzletekkel erősít Ausztriában az Enilive és a SPAR
Az Enilive Austria energiacég és a SPAR Austria tovább bővíti…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >Ausztriában csökkentek a nagykereskedelmi árak áprilisban
Ausztriában a nagykereskedelmi árak havi és éves összevetésben egyaránt csökkentek…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >