Erősödik az együttműködés a MOL és a Szerencsejáték Zrt. között
A MOL újabb lépést tesz annak érdekében, hogy a töltőállomásait komplex szolgáltatási központtá alakítsa át.

Hálózatuk további 4 százalékkal, kizárólag sorsjegyárusító hálózatunk 10 százalékkal bővül
A 18 éve indult stratégiai együttműködését a két meghatározó hazai nagyvállalat, mellyel a magyarországi MOL kúthálózat több mint kétharmadában elérhetővé váltak a Szerencsejáték Zrt. termékei. A partnerségnek köszönhetően a töltőállomásra betérő vásárlók még szélesebb körű szolgáltatásban részesülhetnek.
A kibővített együttműködés keretében november második felétől a nemzeti lottótársaság teljes termékpalettája az eddigi 48 helyett már 55 MOL töltőállomáson vált elérhetővé. Emellett további 300 helyszínen pedig a Szerencsejáték Zrt. sorsjegyeit vásárolhatják meg a MOL benzinkutak vásárlói. A MOL töltőállomásokon a hét állandó sorsjegy mellett megvásárolhatók az új- és időszakos sorsjegyek is, mint például a novemberben megjelent, limitált kiadású Nagykarácsony exkluzív sorsjegy. Az időszakos termék a játékosok bevonásával nagyban hozzájárul a fogyatékossággal élő magyar gyermekek társadalmi integrációjának elősegítéséhez, ugyanis a Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből befolyt összeg egy részéből a nemzeti lottótársaság „A játék összeköt!” program keretein belül befogadó játszótereket épít. Ennek köszönhetően 2022 év végéig országszerte 22 olyan játszótér lesz elérhető, ahol ép- és fogyatékossággal élő gyermekek együtt játszhatnak és válhatnak boldog, sikeres és befogadó felnőttekké.
A két nagyvállalat számára kiemelten fontos a felelős játékszervezés és azon belül is a kiskorúak védelme, éppen ezért az együttműködésbe bevont töltőállomás kezelők felelős játékszervezői képzésen is részt vettek.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >