Erősödik az együttműködés a MOL és a Szerencsejáték Zrt. között
A MOL újabb lépést tesz annak érdekében, hogy a töltőállomásait komplex szolgáltatási központtá alakítsa át.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-11-27-13.05.58.png)
Hálózatuk további 4 százalékkal, kizárólag sorsjegyárusító hálózatunk 10 százalékkal bővül
A 18 éve indult stratégiai együttműködését a két meghatározó hazai nagyvállalat, mellyel a magyarországi MOL kúthálózat több mint kétharmadában elérhetővé váltak a Szerencsejáték Zrt. termékei. A partnerségnek köszönhetően a töltőállomásra betérő vásárlók még szélesebb körű szolgáltatásban részesülhetnek.
A kibővített együttműködés keretében november második felétől a nemzeti lottótársaság teljes termékpalettája az eddigi 48 helyett már 55 MOL töltőállomáson vált elérhetővé. Emellett további 300 helyszínen pedig a Szerencsejáték Zrt. sorsjegyeit vásárolhatják meg a MOL benzinkutak vásárlói. A MOL töltőállomásokon a hét állandó sorsjegy mellett megvásárolhatók az új- és időszakos sorsjegyek is, mint például a novemberben megjelent, limitált kiadású Nagykarácsony exkluzív sorsjegy. Az időszakos termék a játékosok bevonásával nagyban hozzájárul a fogyatékossággal élő magyar gyermekek társadalmi integrációjának elősegítéséhez, ugyanis a Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből befolyt összeg egy részéből a nemzeti lottótársaság „A játék összeköt!” program keretein belül befogadó játszótereket épít. Ennek köszönhetően 2022 év végéig országszerte 22 olyan játszótér lesz elérhető, ahol ép- és fogyatékossággal élő gyermekek együtt játszhatnak és válhatnak boldog, sikeres és befogadó felnőttekké.
A két nagyvállalat számára kiemelten fontos a felelős játékszervezés és azon belül is a kiskorúak védelme, éppen ezért az együttműködésbe bevont töltőállomás kezelők felelős játékszervezői képzésen is részt vettek.
Kapcsolódó cikkeink
A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >„A szurkoló benned van!” – a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics…
Tovább olvasom >A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >