Erősödik az együttműködés a MOL és a Szerencsejáték Zrt. között
A MOL újabb lépést tesz annak érdekében, hogy a töltőállomásait komplex szolgáltatási központtá alakítsa át.
A 18 éve indult stratégiai együttműködését a két meghatározó hazai nagyvállalat, mellyel a magyarországi MOL kúthálózat több mint kétharmadában elérhetővé váltak a Szerencsejáték Zrt. termékei. A partnerségnek köszönhetően a töltőállomásra betérő vásárlók még szélesebb körű szolgáltatásban részesülhetnek.
A kibővített együttműködés keretében november második felétől a nemzeti lottótársaság teljes termékpalettája az eddigi 48 helyett már 55 MOL töltőállomáson vált elérhetővé. Emellett további 300 helyszínen pedig a Szerencsejáték Zrt. sorsjegyeit vásárolhatják meg a MOL benzinkutak vásárlói. A MOL töltőállomásokon a hét állandó sorsjegy mellett megvásárolhatók az új- és időszakos sorsjegyek is, mint például a novemberben megjelent, limitált kiadású Nagykarácsony exkluzív sorsjegy. Az időszakos termék a játékosok bevonásával nagyban hozzájárul a fogyatékossággal élő magyar gyermekek társadalmi integrációjának elősegítéséhez, ugyanis a Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből befolyt összeg egy részéből a nemzeti lottótársaság „A játék összeköt!” program keretein belül befogadó játszótereket épít. Ennek köszönhetően 2022 év végéig országszerte 22 olyan játszótér lesz elérhető, ahol ép- és fogyatékossággal élő gyermekek együtt játszhatnak és válhatnak boldog, sikeres és befogadó felnőttekké.
A két nagyvállalat számára kiemelten fontos a felelős játékszervezés és azon belül is a kiskorúak védelme, éppen ezért az együttműködésbe bevont töltőállomás kezelők felelős játékszervezői képzésen is részt vettek.
Kapcsolódó cikkeink
Segítő Szakmák Hónapja – új kezdeményezést indít a Szerencsejáték Zrt.
A Szerencsejáték Zrt. idén egy exkluzív hatrészes videósorozattal kívánja felhívni…
Tovább olvasom >Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >