Erősített a hipermarket
🎧 Hallgasd a cikket:
Grillkolbászból az éves piac 1,2 milliárd forint körül mozgott tavaly és egy évvel korábban. Négy hónapig tart a szezon, májustól augusztusig. A kategóriából ebben az időszakban érte el a kiskereskedelem bevételének 87 százalékát tavalyelőtt, majd 85 százalékát múlt évben. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.

Melisek Eszter ügyfélkapcsolati igazgató, Nielsen
A többi csatorna súlya változatlan maradt: továbbra is 7 százalékos súllyal rendelkeznek mennyiséget tekintve a 400 négyzetméter alatti üzletek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságosabb és fogyasztóbarát piacot teremt a kkv-k számára Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

