Erősített a hipermarket
Grillkolbászból az éves piac 1,2 milliárd forint körül mozgott tavaly és egy évvel korábban. Négy hónapig tart a szezon, májustól augusztusig. A kategóriából ebben az időszakban érte el a kiskereskedelem bevételének 87 százalékát tavalyelőtt, majd 85 százalékát múlt évben. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.

Melisek Eszter ügyfélkapcsolati igazgató, Nielsen
A többi csatorna súlya változatlan maradt: továbbra is 7 százalékos súllyal rendelkeznek mennyiséget tekintve a 400 négyzetméter alatti üzletek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >