Erősített a hipermarket
🎧 Hallgasd a cikket:
Grillkolbászból az éves piac 1,2 milliárd forint körül mozgott tavaly és egy évvel korábban. Négy hónapig tart a szezon, májustól augusztusig. A kategóriából ebben az időszakban érte el a kiskereskedelem bevételének 87 százalékát tavalyelőtt, majd 85 százalékát múlt évben. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.

Melisek Eszter ügyfélkapcsolati igazgató, Nielsen
A többi csatorna súlya változatlan maradt: továbbra is 7 százalékos súllyal rendelkeznek mennyiséget tekintve a 400 négyzetméter alatti üzletek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
