Erősítené az élelmiszerkereskedelmi üzletágat a Glatz Hungary Kft.
Az osztrák Glatz Co. Kft cég agrár- és élelmiszer termékek nagykereskedelmével foglalkozik. A nagy hagyományokkal rendelkező céget a Glatz család immár negyedik generációja irányítja, a cég 2012-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.
A cég magyar leányvállalatát Dúl Attila ügyvezető igazgató irányítja 2010. óta. Dúl Attila a Maresi Foodbroker Kft. -től érkezett a céghez, szakmai tapasztalatával új és már a piacon lévő márkatermékek forgalmazását vette át és sikeresen növelte forgalmukat a magyar piacon. (Finn Crisp, KRONEN, Filippo Berio, John West). A Glatz Kft. ismert saját márkákat is forgalmaz, továbbiak bevezetését tervezi. (Excelsior, Ilias, Natural Fruit és Farmer’s country.)
A cég marketing csapatát erősíti a jövőben Habuda-Salyámosy Rita is, aki korábban szintén a Maresi Foddbroker Kft.-nél marketing igazgatói pozíciót töltött be. A cég erős marketing és kereskedelmi kompetenciával rendelkezik tapasztalt munkatársai révén, amit a megelégedett jelenlegi és jövőbeni partnerek nagyra értékelnek. A Glatz Hungary Kft. célja az élelmiszer kereskedelmi üzletág erősítése, ezért rövidesen új nemzetközi márkák bevezetése is várható. (Chivers, Lake Shore)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >