Erősítené az élelmiszerkereskedelmi üzletágat a Glatz Hungary Kft.
Az osztrák Glatz Co. Kft cég agrár- és élelmiszer termékek nagykereskedelmével foglalkozik. A nagy hagyományokkal rendelkező céget a Glatz család immár negyedik generációja irányítja, a cég 2012-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.
A cég magyar leányvállalatát Dúl Attila ügyvezető igazgató irányítja 2010. óta. Dúl Attila a Maresi Foodbroker Kft. -től érkezett a céghez, szakmai tapasztalatával új és már a piacon lévő márkatermékek forgalmazását vette át és sikeresen növelte forgalmukat a magyar piacon. (Finn Crisp, KRONEN, Filippo Berio, John West). A Glatz Kft. ismert saját márkákat is forgalmaz, továbbiak bevezetését tervezi. (Excelsior, Ilias, Natural Fruit és Farmer’s country.)
A cég marketing csapatát erősíti a jövőben Habuda-Salyámosy Rita is, aki korábban szintén a Maresi Foddbroker Kft.-nél marketing igazgatói pozíciót töltött be. A cég erős marketing és kereskedelmi kompetenciával rendelkezik tapasztalt munkatársai révén, amit a megelégedett jelenlegi és jövőbeni partnerek nagyra értékelnek. A Glatz Hungary Kft. célja az élelmiszer kereskedelmi üzletág erősítése, ezért rövidesen új nemzetközi márkák bevezetése is várható. (Chivers, Lake Shore)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >Felvirágozhat a kelet-magyarországi logisztika: már egy tűzszünet is hatást gyakorolhat erre
A kelet-magyarországi régió, különösen Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új…
Tovább olvasom >