Erősítené az élelmiszerkereskedelmi üzletágat a Glatz Hungary Kft.
Az osztrák Glatz Co. Kft cég agrár- és élelmiszer termékek nagykereskedelmével foglalkozik. A nagy hagyományokkal rendelkező céget a Glatz család immár negyedik generációja irányítja, a cég 2012-ben ünnepelte fennállásának 120. évfordulóját.
A cég magyar leányvállalatát Dúl Attila ügyvezető igazgató irányítja 2010. óta. Dúl Attila a Maresi Foodbroker Kft. -től érkezett a céghez, szakmai tapasztalatával új és már a piacon lévő márkatermékek forgalmazását vette át és sikeresen növelte forgalmukat a magyar piacon. (Finn Crisp, KRONEN, Filippo Berio, John West). A Glatz Kft. ismert saját márkákat is forgalmaz, továbbiak bevezetését tervezi. (Excelsior, Ilias, Natural Fruit és Farmer’s country.)
A cég marketing csapatát erősíti a jövőben Habuda-Salyámosy Rita is, aki korábban szintén a Maresi Foddbroker Kft.-nél marketing igazgatói pozíciót töltött be. A cég erős marketing és kereskedelmi kompetenciával rendelkezik tapasztalt munkatársai révén, amit a megelégedett jelenlegi és jövőbeni partnerek nagyra értékelnek. A Glatz Hungary Kft. célja az élelmiszer kereskedelmi üzletág erősítése, ezért rövidesen új nemzetközi márkák bevezetése is várható. (Chivers, Lake Shore)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >