Erősen csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Az előző havi csekély csökkenés után novemberben jelentősen romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban – közölte kedden a Conference Board gazdasági kutató intézet.
A CCI (Consumer Confidence Index) fogyasztói bizalmi index 99,1 pontról 90,4 pontra esett novemberben. Az elemzők árnyalatnyi javulásra, 99,5 pontra számítottak.
A megkérdezettek kevésbé derűlátóan ítélik meg a munkaerőpiaci kilátásokat, az üzleti feltételek terén pedig nem várnak érdemi változást. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
MNB: lassú fordulat előtt a kereskedelmi ingatlanok piaca
A GDP várakozásoktól elmaradó növekedése még nem tudta érdemben támogatni…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >