Erősen csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Az előző havi csekély csökkenés után novemberben jelentősen romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban – közölte kedden a Conference Board gazdasági kutató intézet.
A CCI (Consumer Confidence Index) fogyasztói bizalmi index 99,1 pontról 90,4 pontra esett novemberben. Az elemzők árnyalatnyi javulásra, 99,5 pontra számítottak.
A megkérdezettek kevésbé derűlátóan ítélik meg a munkaerőpiaci kilátásokat, az üzleti feltételek terén pedig nem várnak érdemi változást. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Megakadt a kiskereskedelmi forgalom növekedése
Áprilisban megakadt a kiskereskedelmi forgalom visszaépülésének lendülete, havi alapon 0,9%…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >