Erősen csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Az előző havi csekély csökkenés után novemberben jelentősen romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban – közölte kedden a Conference Board gazdasági kutató intézet.
A CCI (Consumer Confidence Index) fogyasztói bizalmi index 99,1 pontról 90,4 pontra esett novemberben. Az elemzők árnyalatnyi javulásra, 99,5 pontra számítottak.
A megkérdezettek kevésbé derűlátóan ítélik meg a munkaerőpiaci kilátásokat, az üzleti feltételek terén pedig nem várnak érdemi változást. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >A kereskedelemben is érződik a madárinfluenza hatása
Az Egyesült Államok egyre súlyosabb tojáshiánnyal küzd, mivel a madárinfluenza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >