Erősen csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Az előző havi csekély csökkenés után novemberben jelentősen romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban – közölte kedden a Conference Board gazdasági kutató intézet.
A CCI (Consumer Confidence Index) fogyasztói bizalmi index 99,1 pontról 90,4 pontra esett novemberben. Az elemzők árnyalatnyi javulásra, 99,5 pontra számítottak.
A megkérdezettek kevésbé derűlátóan ítélik meg a munkaerőpiaci kilátásokat, az üzleti feltételek terén pedig nem várnak érdemi változást. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >NGM: fogyasztói bizalom és hatékony jogérvényesítés a European Consumer Summit fókuszában
A fogyasztói bizalom erősítése, a digitális piac biztonságának garantálása és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >