Erősen csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Az előző havi csekély csökkenés után novemberben jelentősen romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban – közölte kedden a Conference Board gazdasági kutató intézet.
A CCI (Consumer Confidence Index) fogyasztói bizalmi index 99,1 pontról 90,4 pontra esett novemberben. Az elemzők árnyalatnyi javulásra, 99,5 pontra számítottak.
A megkérdezettek kevésbé derűlátóan ítélik meg a munkaerőpiaci kilátásokat, az üzleti feltételek terén pedig nem várnak érdemi változást. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása rengeteg veszéllyel jár
A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása olyan méretű károkat…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a magyar családok külföldi utazásra fordított költése
Töretlen a fogyasztói bizalom erősödése, ennek egyik legfontosabb jeleként a…
Tovább olvasom >Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stagnált az eurózóna gazdasága a negyedik negyedévben
Az elemzői várakozásokkal szemben stagnált az eurózóna gazdasága 2024 negyedik…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >