Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget az Erős Pista jellegzetesen csípős, paprikás ízével. Egy igazán különleges pékáruval kedveskedik a vásárlóknak az Univer és a Lipóti Pékség. Együttműködésüknek köszönhetően elkészült az Erős Pistás pogácsa, amely hétfőtől megtalálható a Lipótinál és az Univer Coop üzletekben.
Egy karakteres ízű, pékáru-különlegességet álmodott meg a magyar élelmiszeripar két meghatározó szereplője, az Univer Product Zrt. és a Lipóti Pékség Kft. A megPistázott túrós-tejfölös pogácsát elsősorban azoknak szánják, akik a hamisítatlan hazai ízek kedvelői, ugyanakkor nyitottak az újszerű ízpárosításokra.
„A Lipóti Pékség és az Univer jó szakmai kapcsolata immár másfél évtizedes múltra tekint vissza. 2010 óta készülnek Lipóti termékek Kecskeméten, a cég sütőüzemében, és azóta érhetők el pékáruink úgy az Univer Coop üzleteiben, mint a Lipóti Pékség mintaboltjaiban. Erre a szilárd együttműködésre alapozunk mindig, amikor közös, új termék kidolgozására és értékesítésére szánjuk el magunkat, és törekvésünket szinte kivétel nélkül siker koronázza”
– hangsúlyozta ifj. Tóth Péter, a Lipóti Pékség Kft. társtulajdonosa.
„Az Erős Pista egyike a legkeresettebb termékeinknek. Kis túlzással bármivel jól párosítható, ám mindig ügyelünk arra, hogy együttműködéseink által valóban egyedi, értékes és kreatív ételek szülessenek. Ebben mindig kiváló partner a Lipóti Pékség, hiszen a kísérletező kedv mellett megvan bennük a hagyomány iránti tisztelet is”
– emelte ki Bazsó Rita, az Univer marketingigazgatója. Hozzátette:
„az Erős Pistás pogácsa a két cég közötti kiváló szakmai kapcsolat szimbóluma, ugyanakkor egy ízletes, ízig-vérig hazai pékáru, amelyet minden bizonnyal vásárlóink is szeretni fognak”.
A két ismert magyar márka közös terméke, a friss, helyben sütött Erős Pistás pogácsa április 7-től kapható a Lipóti Pékség mintaboltjaiban és az Univer Coop üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >Show és paprika
Capsicum Club néven nyitott gasztronómiai és közösségi helyszínt az Univer…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >