Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget az Erős Pista jellegzetesen csípős, paprikás ízével. Egy igazán különleges pékáruval kedveskedik a vásárlóknak az Univer és a Lipóti Pékség. Együttműködésüknek köszönhetően elkészült az Erős Pistás pogácsa, amely hétfőtől megtalálható a Lipótinál és az Univer Coop üzletekben.
Egy karakteres ízű, pékáru-különlegességet álmodott meg a magyar élelmiszeripar két meghatározó szereplője, az Univer Product Zrt. és a Lipóti Pékség Kft. A megPistázott túrós-tejfölös pogácsát elsősorban azoknak szánják, akik a hamisítatlan hazai ízek kedvelői, ugyanakkor nyitottak az újszerű ízpárosításokra.
„A Lipóti Pékség és az Univer jó szakmai kapcsolata immár másfél évtizedes múltra tekint vissza. 2010 óta készülnek Lipóti termékek Kecskeméten, a cég sütőüzemében, és azóta érhetők el pékáruink úgy az Univer Coop üzleteiben, mint a Lipóti Pékség mintaboltjaiban. Erre a szilárd együttműködésre alapozunk mindig, amikor közös, új termék kidolgozására és értékesítésére szánjuk el magunkat, és törekvésünket szinte kivétel nélkül siker koronázza”
– hangsúlyozta ifj. Tóth Péter, a Lipóti Pékség Kft. társtulajdonosa.
„Az Erős Pista egyike a legkeresettebb termékeinknek. Kis túlzással bármivel jól párosítható, ám mindig ügyelünk arra, hogy együttműködéseink által valóban egyedi, értékes és kreatív ételek szülessenek. Ebben mindig kiváló partner a Lipóti Pékség, hiszen a kísérletező kedv mellett megvan bennük a hagyomány iránti tisztelet is”
– emelte ki Bazsó Rita, az Univer marketingigazgatója. Hozzátette:
„az Erős Pistás pogácsa a két cég közötti kiváló szakmai kapcsolat szimbóluma, ugyanakkor egy ízletes, ízig-vérig hazai pékáru, amelyet minden bizonnyal vásárlóink is szeretni fognak”.
A két ismert magyar márka közös terméke, a friss, helyben sütött Erős Pistás pogácsa április 7-től kapható a Lipóti Pékség mintaboltjaiban és az Univer Coop üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >