Erős és stabil gyártói márkák
A két legutóbbi január–augusztusi időszakban 3,5 milliárd forint körül mozgott az arc- és szemránckrém kiskereskedelmi forgalma. Érték szempontjából plusz 4, mennyiséget tekintve plusz 1 százalékot regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Itt is dominál a drogéria. Értékben mért piaci részesedése 77 százalékot ért el mind a tavalyi, mind az idei első nyolc hónap során.
Erős és stabil a gyártói márkák pozíciója. Az értékben mért forgalomból a legutóbbi első félévben 88 százalék jutott rájuk, ahogyan múlt év január–június között is.
Szintén a legutóbbi első félév során mintegy 3,5 milliárd forintot költöttek a vállalatok az arc- és szemránckrém tévéreklámjára; 35 százalékkal többet, mint a múlt évi hasonló időszakban. Meg kell azonban jegyezni, hogy a hivatalos listaárhoz képest a valóságban kevesebbet szoktak fizetni a reklámokért.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >