Erős első félév a Henkel Csoporttól
2022 első felében a Henkel mintegy 10,9 milliárd euróra növelte a csoport árbevételét. Ez jelentős, +8,9 százalékos szerves árbevétel-növekedésnek felel meg. Ehhez a pozitív fejleményhez minden üzletág és régió hozzájárult.
– Következetesen követjük a céltudatos növekedésre irányuló stratégiánkat, és 2022 első felében jelentős előrelépést tettünk megvalósításában – mindenekelőtt munkatársaink világszerte nagy elkötelezettségének köszönhetően. Adhesive Technologies üzletágunkkal globális vezető szerepet töltünk be, és innovatív megoldásokat kínálunk, amelyek egyértelműen a jövőbeli trendekre, például a mobilitásra, a kapcsolódásra és a fenntarthatóságra összpontosítanak. A Laundry & Home Care és a Beauty Care fogyasztói üzletágak összevonásával egy többkategóriás platformot hozunk létre, mintegy 10 milliárd eurós árbevétellel. Jó úton haladunk, és arra törekszünk, hogy jövőbeli Consumer Brands üzletágunkat legkésőbb 2023 elejére létrehozzuk. Az egyesített üzletág szélesebb alapot kínál majd portfóliónk következetesebb optimalizálásához, és magasabb növekedést, valamint árrést eredményez az üzletág számára – mondta Carsten Knobel, a Henkel igazgatóságának elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >