Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
A Starbucks karakteres, mégis lágy ízű eszpresszóval szélesíti kávékínálatát, az új különlegesség január 8-tól elérhető a kávézólánc üzleteiben. A latin- amerikai és kelet-afrikai kávékultúra legjavát egyesítő, világos pörkölésű Blonde Roast egy újgenerációs, könnyű, de erőteljes eszpresszó, amelyet akár Cappuccino, hosszúkávé, tejeskávé vagy éppen vaníliás italkülönlegesség formájában is fogyaszthatnak a vendégek.
Blonde Roast: a mindennapok kávéja
„A kávé több mint egyszerű ital. A kávé közösséget formál, kapcsolatokat teremt, felejthetetlen élményeket nyújt. A Starbucksban ezzel a szemlélettel készítjük el az italokat, és ennek megfelelően minden csészénél a teljességre, tökéletességre törekszünk” – mondta el a Starbucks filozófiájáról Kerek Fanni, a márka brand managere. Az új Blonde Roast kávét is ebben a szellemben alkotta meg a kávézólánc, ugyanakkor kiemelt figyelmet szentelt annak, hogy az új alapkávé a mindennapoknak is tökéletes kiegészítője legyen. A Blonde Roast lágy ízvilága valójában egy igazi energiabombát rejt, amellyel akár a sötétebb téli napokat is gördülékenyebben, lendületesebben vesszük.
Eklektikus ízvilág
A Blonde Roast könnyed, világos pörkölésű eszpresszó, természetes citrusos édességgel, amelynek köszönhetően minden eddiginél kevesebb cukorral, édesítőszerrel fogyaszthatjuk kávénkat. A Blonde Roast különleges egyvelege a Latin-Amerikából és a Kelet-Afrikából származó kávébaboknak, a nem mindennapi párosítás selymes textúrát és a többi Starbucks kávéhoz képest változatlan koffeinmennyiséget eredményez. Az új termék így a durvább pörkölésű kávék erejét hordja magában, miközben ízvilága lágyabb, könnyedebb.
A Blonde Roast januárt 8-tól érhető el, valamint válik a menü állandó részévé a Starbucks üzleteiben. Elkészítéséért nem számolnak fel külön díjat a Starbucks baristái, így bármikor kérhetjük a megszokott italainkat az újfajta pörköléssel.
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Dupla annyi ételt mentettek meg a magyar emberek
Tavaly ősszel még csak egymilliónál tartottak – mára ez megduplázódott.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Milliók dönthetnek milliókról akár egy mozdulattal a Tescónál
Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >