Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
A Starbucks karakteres, mégis lágy ízű eszpresszóval szélesíti kávékínálatát, az új különlegesség január 8-tól elérhető a kávézólánc üzleteiben. A latin- amerikai és kelet-afrikai kávékultúra legjavát egyesítő, világos pörkölésű Blonde Roast egy újgenerációs, könnyű, de erőteljes eszpresszó, amelyet akár Cappuccino, hosszúkávé, tejeskávé vagy éppen vaníliás italkülönlegesség formájában is fogyaszthatnak a vendégek.
Blonde Roast: a mindennapok kávéja
„A kávé több mint egyszerű ital. A kávé közösséget formál, kapcsolatokat teremt, felejthetetlen élményeket nyújt. A Starbucksban ezzel a szemlélettel készítjük el az italokat, és ennek megfelelően minden csészénél a teljességre, tökéletességre törekszünk” – mondta el a Starbucks filozófiájáról Kerek Fanni, a márka brand managere. Az új Blonde Roast kávét is ebben a szellemben alkotta meg a kávézólánc, ugyanakkor kiemelt figyelmet szentelt annak, hogy az új alapkávé a mindennapoknak is tökéletes kiegészítője legyen. A Blonde Roast lágy ízvilága valójában egy igazi energiabombát rejt, amellyel akár a sötétebb téli napokat is gördülékenyebben, lendületesebben vesszük.
Eklektikus ízvilág
A Blonde Roast könnyed, világos pörkölésű eszpresszó, természetes citrusos édességgel, amelynek köszönhetően minden eddiginél kevesebb cukorral, édesítőszerrel fogyaszthatjuk kávénkat. A Blonde Roast különleges egyvelege a Latin-Amerikából és a Kelet-Afrikából származó kávébaboknak, a nem mindennapi párosítás selymes textúrát és a többi Starbucks kávéhoz képest változatlan koffeinmennyiséget eredményez. Az új termék így a durvább pörkölésű kávék erejét hordja magában, miközben ízvilága lágyabb, könnyedebb.
A Blonde Roast januárt 8-tól érhető el, valamint válik a menü állandó részévé a Starbucks üzleteiben. Elkészítéséért nem számolnak fel külön díjat a Starbucks baristái, így bármikor kérhetjük a megszokott italainkat az újfajta pörköléssel.
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >