Az Ericsson az 5G-vel járul hozzá a gazdasági növekedéshez
Az Ericsson Magyarország Kft. svéd vállalatként a skandináv vállalati kultúrát vallja magáénak Magyarországon is, legyen szó pontosságról, emberközpontúságról, a dolgozói bevonásról, ösztönzésről vagy éppen a fenntarthatóságról.
A jelenleg közel 2000 főt foglalkoztató Ericsson Magyarország tevékenysége három fő pilléren nyugszik. Egyfelől az ország egyik legnagyobb telekommunikációs és informatikai kutatással, szoftver- és hardverfejlesztéssel foglalkozó vállalata. Másfelől az Ericsson Magyarország a Magyar Telekom stratégiai partnere, mobilhálózatának fő szállítója 1991 óta, a 2G, 3G és 4G mobilhálózati rendszerek és a vezetékes infrastruktúra telepítésével. Az utóbbi években pedig a UPC Magyarország országos hálózatának karbantartását és legutóbb a Digi Magyarország mobilhálózatának kiépítését is végzi.

Jakab Roland
Harmadik pillérként a régiós szolgáltató központban 200 jól képzett hazai mérnök vesz részt távközlő rendszerek kiszolgálásában, rendszerintegrációjában.
– Az Ericsson következő generációs, legújabb technológiájával, az 5G-vel kíván hozzájárulni a magyar gazdaság növekedéséhez, az emberek életének jobbá tételéhez – mondja Jakab Roland, az Ericsson Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >