érés-késés
Mindenki fiatalabb akar lenni, fiatalos akar lenni, fiatalnak akar tűnni, ezért áldozatokra képes. Teljes eltolódás figyelhető meg a korosztályok tekintetében: a gyerekek egyre korábban fiatalok, míg a negyvenesek a mai harmincasokként tündökölnek. Az örök fiatalság hajszolása ugyan nem újdonság, de az erre a vágyra épülő piac egészen új arcát mutatja. Funkcionális élelmiszerek ezrei lelhetőek fel, melyek mind a fiatalság, a fiatalos hév megőrzését, visszaszerzését ígérik a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >