Eredményesen zárult az Adni öröm akció
2009. december 15–20. között a SPAR áruházlánc üzletei 14. alkalommal adtak helyet a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni öröm elnevezésű – évente karácsony előtt megrendezett – tartós élelmiszergyűjtő akciójának.A nehezebb gazdasági körülmények ellenére nem csökkent az adományozási hajlandóság. A vásárlók nagy része már várta az akció indulását. A 6 nap során 118 tonna élelmiszert sikerült összegyűjteni a SPAR üzleteiben, mintegy 50 millió forint értékben. Ez megegyezik a korábbi évek gyűjtési eredményeivel. Több mint 25 ezer karácsonyi csomag készült, melyeket a szolgálat munkatársai még az ünnepek előtt eljuttattak szűkölködő családoknak.
Az adományok között elsősorban az alapvető és tartós élelmiszerek – liszt, száraztészta, cukor, olaj, konzervek stb. – szerepeltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >