Eperkutyus: „20 éves a Profi!”

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 10. 21. 00:00

A Profi diszkont idei, 20. születésnapi kampánya méltó követője a tavalyinak, ami egyedi retró életérzésével és egyértelmű azonosíthatóságával tűnik ki a válság ellenére is erősen érzékelhető reklámzajból.

A magyarországi diszkontpiac az elmúlt pár évben érkezett új szereplőkkel jelentősen megváltozott, ezért a Profi is megújította kommunikációját: a 2008-as év Korda-Balázs sztárpárját idén Eperkutyus és Cukinyuszi animált figurája váltja fel.
A Születésnapi kampány célja egyértelműen a Profi imázsának továbbépítése, a márkanév megújítása és a vásárlási intenzitás növelése.
A két figura, Eperkutyus és Cukinyuszi, a két Profi vásárló, egy könnyen értelmezhető történettel irányítja a kampányt, amely nem az egyes elemek kihangsúlyozására épül, hanem átfogóan tereli az érdeklődést a Profi diszkonthálózatra a 20. születésnap kapcsán.
A cég új arcait, Eperkutyust és Cukinyuszit rendhagyó hangulati elemekkel, népszerű zenei alapokra építve mutatja be Korda György.
A magyarországi élelmiszerdiszkont láncok úttörőjének célja az imázserősítés, a népszerűség növelése és a nyereményjáték generálásával a forgalomnövelés. Az újszerű képi megjelenéssel (rajzfilm figurák) a fiatal célcsoport elérését is erősítik.
Az új kampány és kommunikációs stratégia mellett a Profi az üzlethálózatát jelentős boltátalakításokkal, új vásárlói zónák létrehozásával dinamizálja.
A hard diszkontok klasszikus érzését megőrizve a Profi a boltok jobb átláthatóságát, a termékcsoportok könnyebb azonosíthatóságát, a vásárlótér hatékonyabb kihasználását, vásárlóbarát bolt a boltban egységek létrehozását valósítja meg. 




Kapcsolódó cikkeink