Enyhe javulás az amerikai áruházlánc-piacon
Az amerikai áruházláncok bevétele márciusban a vártnál alacsonyabb mértékben romlott, egyes elemzések szerint talán a vásárlók már bátrabban nyitják ki a pénztárcájukat.
„Ezek még mindig gyenge számok, de az elmúlt egy év negatív híráradata után ez is előrelépés” – kommentálta Ken Perkins, a Retail Metrics Inc.elnöke a nagy amerikai áruházlánc, a Wal-Mart márciusi, 5 százalékos esését, ami némiképp pozitívabb, mint az elemzők által jósolt mínusz 5,2 százalék. „Várhatóan év vége felé haladva javulnak majd a számok, különösen az utolsó hónapokban, amikor már nem lesz nehéz leverni a 2008-as adatokat” – tette hozzá Michael Niemira, az ICSC vezető közgazdásza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >