Enyhe javulás az amerikai áruházlánc-piacon
Az amerikai áruházláncok bevétele márciusban a vártnál alacsonyabb mértékben romlott, egyes elemzések szerint talán a vásárlók már bátrabban nyitják ki a pénztárcájukat.
„Ezek még mindig gyenge számok, de az elmúlt egy év negatív híráradata után ez is előrelépés” – kommentálta Ken Perkins, a Retail Metrics Inc.elnöke a nagy amerikai áruházlánc, a Wal-Mart márciusi, 5 százalékos esését, ami némiképp pozitívabb, mint az elemzők által jósolt mínusz 5,2 százalék. „Várhatóan év vége felé haladva javulnak majd a számok, különösen az utolsó hónapokban, amikor már nem lesz nehéz leverni a 2008-as adatokat” – tette hozzá Michael Niemira, az ICSC vezető közgazdásza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >