Enyhe javulás az amerikai áruházlánc-piacon
Az amerikai áruházláncok bevétele márciusban a vártnál alacsonyabb mértékben romlott, egyes elemzések szerint talán a vásárlók már bátrabban nyitják ki a pénztárcájukat.
„Ezek még mindig gyenge számok, de az elmúlt egy év negatív híráradata után ez is előrelépés” – kommentálta Ken Perkins, a Retail Metrics Inc.elnöke a nagy amerikai áruházlánc, a Wal-Mart márciusi, 5 százalékos esését, ami némiképp pozitívabb, mint az elemzők által jósolt mínusz 5,2 százalék. „Várhatóan év vége felé haladva javulnak majd a számok, különösen az utolsó hónapokban, amikor már nem lesz nehéz leverni a 2008-as adatokat” – tette hozzá Michael Niemira, az ICSC vezető közgazdásza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >