Enyhe javulás az amerikai áruházlánc-piacon
Az amerikai áruházláncok bevétele márciusban a vártnál alacsonyabb mértékben romlott, egyes elemzések szerint talán a vásárlók már bátrabban nyitják ki a pénztárcájukat.
„Ezek még mindig gyenge számok, de az elmúlt egy év negatív híráradata után ez is előrelépés” – kommentálta Ken Perkins, a Retail Metrics Inc.elnöke a nagy amerikai áruházlánc, a Wal-Mart márciusi, 5 százalékos esését, ami némiképp pozitívabb, mint az elemzők által jósolt mínusz 5,2 százalék. „Várhatóan év vége felé haladva javulnak majd a számok, különösen az utolsó hónapokban, amikor már nem lesz nehéz leverni a 2008-as adatokat” – tette hozzá Michael Niemira, az ICSC vezető közgazdásza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >