Enyhe bizalomvesztésben a hazai nagyvállalatok
Az Ecostat jelentése szerint a TOP 100 konjuktúra indexe márciusban a februári 95,4-ről 89,5 százalékra csökkent.
Míg 2007 végén 110
százalék fölött volt a mutató, az év
első negyedében a hazai nagyvállalatok rövid távú
üzleti várakozásait a belső kereslet szerény
mértékű élénkülése ellenére
bizalomvesztés jellemezte. A kedvezőtlenebb külgazdasági
hatásokat egyelőre nem sikerült ellensúlyozni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >