ENVIRONTEC fenntarthatóság és innováció
Sikeresen zárult az ENVIRONTEC powered by ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás, amely három napon át zajlott a HUNGEXPO területén. A kiállításon több mint 100, a fenntarthatóság és klímavédelem iránt elkötelezett kiállító mutatta be legújabb fejlesztéseit. Magyarország mellett hét ország – Ausztria, Csehország, Hollandia, Horvátország, Németország, Olaszország és Svájc – képviselői is jelen voltak.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható
Az ENVIRONTEC fókuszában a környezetipar, a hulladék- és vízgazdálkodás, valamint a levegőtisztaság és fenntartható megoldások álltak. A kiállításon nemcsak a legfrissebb termékeket és technológiákat mutatták be, de számos szakmai konferencia és kerekasztal-beszélgetés is helyet kapott. Kiemelt figyelmet kapott a körforgásos gazdaság, a fenntarthatósági szabályozások és az ezeknek való megfelelés gyakorlati kérdései.
A rendezvény díszvendége Hollandia volt, amely 11 standdal képviseltette magát. A megnyitón a Holland Királyság magyarországi nagykövete adta át a Tulipán Díjat a fenntarthatóságért, amelyet ez alkalommal a Béres Zrt. érdemelt ki.
A kiállítás során további díjakat is kiosztottak: a leginnovatívabb szolgáltatásért az AGRIAPIPE Kft., míg a termék/technológia kategóriában az OXYMA Systems Kft. kapta meg az ENVIRONTEC Nagydíjat. A kiállítás utolsó napján a látogatók által megszavazott közönségdíjat a MiReHu Nonprofit Kft. nyerte el, amely a leginnovatívabb és leginformatívabb kiállítói megjelenésért kapta az elismerést. //
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >