Enviga – újdonság a funkcionális italok piacán
Európában először Magyarországon kerül bevezetésre az Enviga. Ez a zöldtea-alapú funkcionális ital új kategóriát teremt a hazai piacon. A svájci székhelyű BPW (Beverage Partners Worldwide) a koffein, illetve a zöld teában található EGCG antioxidáns anyagcsere-élénkítő hatását vizsgáló kutatás alapján fejlesztette ki az Envigát. Az Enviga nemcsak finom és frissítő, hanem élénkíti az anyagcserét, és ezzel gyengéden növeli a szervezet kalória-felhasználását.
A termék bevezetését erőteljes kommunikációs kampány kíséri, amelynek magyar arca Ördög Nóra, a márka egyik nagykövete.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >