Az enviga erősen funkcionális márkaüzenetét – élénkíti az anyagcserét – a szélkerékkel, egy olyan kreatív eszközzel adja át, amely a természetességet, a frissességet és az állandóan változó energiaszintet szimbolizálja. Az enviga a fiatalos, aktív és kiegyensúlyozott életvitelre törekvő fogyasztókhoz szól, ezt érzékelteti a környezet is.Ügynökség: Starcom
Megrendelő: Coca-Cola Magyarország Kft.
Termék: enviga
Megjelenések: Klub, TV2, Film+, Cool, AXN, Spektrum, National Geographic, Vital TV
Időszak: Márc. 16.–május 3.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >