🎧 Hallgasd a cikket:
Az enviga erősen funkcionális márkaüzenetét – élénkíti az anyagcserét – a szélkerékkel, egy olyan kreatív eszközzel adja át, amely a természetességet, a frissességet és az állandóan változó energiaszintet szimbolizálja. Az enviga a fiatalos, aktív és kiegyensúlyozott életvitelre törekvő fogyasztókhoz szól, ezt érzékelteti a környezet is.Ügynökség: Starcom
Megrendelő: Coca-Cola Magyarország Kft.
Termék: enviga
Megjelenések: Klub, TV2, Film+, Cool, AXN, Spektrum, National Geographic, Vital TV
Időszak: Márc. 16.–május 3.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >