Energiaital a pin-up jegyében

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 06:58

Júniustól új, trendi energiaital-családdal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a MOL-benzinkutakon Skybaby néven. A feltűnő, pin-up stílusjegyeket hordozó dizájnnal és különleges recep­túrával polcokra kerülő energiaital elsőként három, a Classic, Classic Zero és Cool változatokban érhető el 250 ml-es kiszerelésben.

Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby SD Kft. által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket.

– A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz – mondta Balogh Levente. //

 

Kapcsolódó cikkeink