Energiaital a pin-up jegyében
Júniustól új, trendi energiaital-családdal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a MOL-benzinkutakon Skybaby néven. A feltűnő, pin-up stílusjegyeket hordozó dizájnnal és különleges receptúrával polcokra kerülő energiaital elsőként három, a Classic, Classic Zero és Cool változatokban érhető el 250 ml-es kiszerelésben.
Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby SD Kft. által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket.
– A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz – mondta Balogh Levente. //
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >