Energiaital a HELL-től vitaminokkal
A borús, őszi-téli időszak közeledtével még nagyobb szükség van a plusz vitaminforrásokra, így a HELL ENERGY Multivitaminos energiaitalát helyezi a fókuszba, amelyben a megszokott B vitaminok mellett plusz A, C, és E vitaminok találhatóak. Az energiaital a különleges összetevők mellett, ahogyan az megszokott egy minőségi energiaital esetében, 32mg/100 ml koffeint tartalmaz, ugyanakkor a hagyományos tutti-frutti íz helyett vegyes gyümölcsízesítést kapott. A figyelemfelkeltő design már első pillantásra észreveteti magát a polcokon, a formulának köszönhetően pedig az egészségtudatos fogyasztók körében is népszerű.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >