Év végi díjeső: kétszeres Business Superbrands és egyszeres MagyarBrands díjas a Trade magazin
A Trade magazin 2017-ben elnyerte a MagyarBrands elismerést is, amelyet idén a második Business Superbrands után, első alkalommal kapott meg.
– Nagyon büszkék vagyunk rá, hiszen ahogy minden díj, bennünket is segít megkülönböztetni, kiemelni a saját piacunkon. Erősíti a bizalmat és nyomatékosítja, hogy jól végezzük a dolgunkat, támogat minket abban, hogy ragaszkodjunk a minőséghez, ahogy eddig is tettük, és ne adjuk lejjebb. Igyekszünk megszolgálni minden díjat, elismerést, és kitartani elveink mellett – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője. //
Kapcsolódó cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >