Év végi díjeső: kétszeres Business Superbrands és egyszeres MagyarBrands díjas a Trade magazin
A Trade magazin 2017-ben elnyerte a MagyarBrands elismerést is, amelyet idén a második Business Superbrands után, első alkalommal kapott meg.
– Nagyon büszkék vagyunk rá, hiszen ahogy minden díj, bennünket is segít megkülönböztetni, kiemelni a saját piacunkon. Erősíti a bizalmat és nyomatékosítja, hogy jól végezzük a dolgunkat, támogat minket abban, hogy ragaszkodjunk a minőséghez, ahogy eddig is tettük, és ne adjuk lejjebb. Igyekszünk megszolgálni minden díjat, elismerést, és kitartani elveink mellett – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője. //
Kapcsolódó cikkeink
Dél-100: díjakkal elismert fejlődés
Nem volt könnyű a 2024-es gazdasági év, 2025-ben sem látszik…
Tovább olvasom >A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >