A Van Genechten Packaging a kreativitást tartja a legfontosabbnak
A belgiumi központú cég Save the Planet-díjat nyert innovatív, frissárut védő FlatSkin® csomagolásáért a Pro Carton és a European Carton Makers Associations (ECMA) jóvoltából rendezett éves eseményen. A 2019-es díj kapcsán Frederic de Somer, a Van Genechten Packaging vezérigazgatója osztotta meg a siker titkait.
„A cél mindig az, hogy egyre nagyobb szerephez jussanak az újrahasznosítható csomagolások, de nem csak a magfelelő anyagok kiválasztása, hanem ennek kommunikációja a fogyasztó felé is csúcsfontosságú. A fogyasztók ugyanis értékelik az újrahasznosítható csomagolást, ami fenntartható forrásból érkezik. A fenntarthatóság az egyik legfontosabb célunk, ami folyamatos figyelmet és rengeteg munkát igényel. Szerencsére azonban ennek köszönhetően kreatívabbak is vagyunk” – fogalmaz a vezető.
A díjnyertes csomagolás a Van Genechten Packaging-féle Moët – 6 Mini Moët-pakk, ami 6 mini üveg Moet Imperialt tartalmaz. A partybox italait a csomagolás szállítás során tökéletesen védi, ám ha belső tartót eltávolítjuk, egy igen praktikus jeges vödröt kapunk. A termék a Pro Carton szerint azt az érzetet adja, mintha „kincsesdobozt nyitnánk meg”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >