A Van Genechten Packaging a kreativitást tartja a legfontosabbnak
A belgiumi központú cég Save the Planet-díjat nyert innovatív, frissárut védő FlatSkin® csomagolásáért a Pro Carton és a European Carton Makers Associations (ECMA) jóvoltából rendezett éves eseményen. A 2019-es díj kapcsán Frederic de Somer, a Van Genechten Packaging vezérigazgatója osztotta meg a siker titkait.
„A cél mindig az, hogy egyre nagyobb szerephez jussanak az újrahasznosítható csomagolások, de nem csak a magfelelő anyagok kiválasztása, hanem ennek kommunikációja a fogyasztó felé is csúcsfontosságú. A fogyasztók ugyanis értékelik az újrahasznosítható csomagolást, ami fenntartható forrásból érkezik. A fenntarthatóság az egyik legfontosabb célunk, ami folyamatos figyelmet és rengeteg munkát igényel. Szerencsére azonban ennek köszönhetően kreatívabbak is vagyunk” – fogalmaz a vezető.
A díjnyertes csomagolás a Van Genechten Packaging-féle Moët – 6 Mini Moët-pakk, ami 6 mini üveg Moet Imperialt tartalmaz. A partybox italait a csomagolás szállítás során tökéletesen védi, ám ha belső tartót eltávolítjuk, egy igen praktikus jeges vödröt kapunk. A termék a Pro Carton szerint azt az érzetet adja, mintha „kincsesdobozt nyitnánk meg”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >