Szenvedélyünk a márkák már 30 éve

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 13. 09:58

A Maresi Foodbroker Kft. idén ünnepli 30. születésnapját, hiszen 1991. május 11-én alapították, akkor még Dunabest Kft. néven. Akkoriban négy, prémium márka alkotta a cég szortimentjét, amit az elmúlt három évtizedben számtalan újabb branddel bővitettünk és tettük őket sikeressé a magyarországi FMCG piacon.

 

Napjainkban a Maresi Austria GmbH egyik leányvállalataként, az osztrák VIVATIS Holding tagjaként stabil nemzetközi háttérrel rendelkező regionális disztribútor cég vagyunk.

Hatékony értékesítő és marketing szervezetünk segítségével szakértő partnerként vagyunk jelen öt európai országban: Ausztriában, Magyarországon, Csehországban, Romániában és Szlovákiában.

Erős márkák és kiváló termékek – ez a mi szenvedélyünk.

A termékválasztékunk egyik fontos pillére a Maresi Austria által megálmodott és létrehozott saját márkáink, mint a névadó márkánk, a Maresi kávétej, valamint az ázsiai ételekhez nélkülözhetetlen Shan Shi és a Knabber Nossi snack kolbász.

A másik erős lábunkat a disztribútor márkáink jelentik. Büszkék vagyunk rá, hogy számos nemzetközi, sok esetben piacvezető vagy előkelő piaci pozícióval rendelkező, prémium márka gyártója minket választott termékei magyarországi forgalmazásához. Az élelmiszer paletta szinte minden szegmensében jelen vagyunk. Legfontosabb pillérünk a fagyasztott kategória, ahol az Iglo halrudakkal és zöldségekkel, valamint 2020. novembere óta a Häagen-Dazs jégkrémekkel vagyunk jelen a magyar piacon.

A hűtött termékeknél az osztrák Tante Fanny friss tésztákkal kínálunk kényelmi megoldást a fogyasztóknak.

A szárazáruk esetében, szinte kimeríthetetlen a kínálatunk: a Bertolli olívaolajok, a Felix ketchup, a Canderel édesítőszer, a Bahlsen kekszek, a Maretti kenyérchips, a Chef ecetek, Land-leben levesbetétek és Limmi citromlevek mutatják sokszínűségünket.

Mindemellett számos globális márka is színt visz fogyasztóink életébe, asztalára, mint pl. a Twinings teák, Kikkoman szójaszószok, Tabasco® szószok és Maille mustárok.

2015-ben született a stratégiai döntés, aminek révén nyitottunk a non-food kategória irányába is. Sikeres éveket tudhatunk magunk mögött a Salvequick sebtapaszok, a Tetesept fürdősók, a NUK babatermékek és a Sebamed kozmetikumok értékesítésében is.

Filozófiánk szerint minden márkát sajátunkként kezelünk és fejlesztünk a maga identitásával és kommunikációjával együtt, mert számunkra kiemelten fontos az egyedi gondoskodás.

Az elmúlt évek sikereinek kulcsa a legerősebb „márkánk”, a munkatársaink, akik sikerünket megfelelő szakértelemmel, kreativitással, elhivatottsággal, pozitív munkaszemlélettel és egyéniségükkel meghatározó módon befolyásolják.

Értékesítési hálózatunknak köszönhetően az elmúlt 30 év folyamán a magyar FMCG piac minden szereplőjével volt lehetőségünk együtt dolgozni. A velük való együttműködés és a folyamatos márka építő marketing és trade aktivitások jelentős mértékben hozzájárultak termékeink piaci pozíciójának erősödéséhez.

Partnereink és lojális fogyasztóink számának növekedése, valamint az új márkák által biztosított újabb értékesítési csatornákban való megjelenés folyamatos fejlődési lehetőséget biztosított számunkra.

Ezúton is köszönjük az együttműködést kereskedelmi partnereinknek és a vásárlók márkáink iránti lojalitását és reméljük sok sikeres év vár még ránk közösen! (X)

 

 

Kapcsolódó cikkeink