A németországi joghurtgyártásba invesztál a Müller
A Müller az év elején hozta nyilvánosságra, hogy fokozatosan bezárja a Landliebe joghurtüzemet.
A Müller bejelentette, hogy új gyártólétesítményt épít németországi Alois Müller tejüzemében a Landliebe márkanév alatt forgalmazott, üveges joghurttermékek előállítására.
Az épületet visszaváltható üvegek töltésére, válogatására és tisztítására szerelik fel – közölte a vállalat. Ez „jelentősen növeli a joghurtgyártási kapacitást a telephelyen” – tette hozzá a Müller.
A 4500 négyzetméteres telephely 2025 nyarára készül el, és a termelés a tervek szerint 2026 első felében indul. A beruházás részeként a vállalat 50 munkahelyet hoz létre a bajorországi Aretsriedben található tejüzemben.
A Müller az elmúlt tíz évben mintegy 140 millió eurót (152 millió dollárt) ruházott be az aretsriedi telephelyen, többek között egy új nagyraktárra, az adminisztrációs épület bővítésére, most pedig az új gyártóüzemre.
A tejipari vállalat nem közölte, hogy mekkora beruházást eszközöl az új létesítményre.
A Müller februárban hozta nyilvánosságra terveit, melyek szerint fokozatosan bezárja a FrieslandCampinától tavaly megvásárolt két telephelyét Schefflenzben és Heilbronnban. Ez utóbbiban Landliebe joghurttermékeket gyártottak.
A múlt hónapban a Müller egy meg nem nevezett összegért felvásárolta a Yew Tree Dairy családi tulajdonban lévő brit tejipari vállalatot. A vállalat közölte, hogy a Yew Tree tejport exporttevékenységének növelésére és „az ellátási lánc rugalmasságának fokozására” fogja használni.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >