„Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”
A februári „Szerelmem a Trade Marketing” konferencia témája: „Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”.
Mindenki kíváncsi arra, hogy mire érdemes költeni az in-store marketingben és mire nem, milyen a hatékonysága a különböző eszközöknek. Előadóink – neves márkagyártók vezetői és in-store szakemberek – erről fognak beszélni őszintén és nem csak a siker sztorikat fogják bemutatni.
Meghívtunk nagy multinacionális vállalatok, valamint ismert, sikeres magyar cégek vezetőit (Heineken, Unilever, Essity, Coca-Cola, Nestlé, Detki Keksz, Peck-Snack, Alma Patikák), hogy árulják el, hogy hogyan értékelik az in-store marketing kampányaikat és mik a tapasztalataik a megtérülést illetően.
Van, aki óriás büdzsével dolgozik és van, aki más cégekhez képest igen kis keretből hoz ki nagy sikereket.
Megtudhatjuk, hogy miért érdemes
- például fesztiválokon trade marketingre költeni,
- tökéletesíteni a szupermarketekben az in-store megjelenést
- jelentős befektetéssel szabadpolcossá alakítani a patikákat
- kevés, de prémium minőségű, drága display-jel dolgozni
- vagy épp ellenkezőleg, sok, relatív olcsó displayre költeni.
Megtudhatjuk a dunnhumby piackutatótól, hogy mi minden derül ki a Tesco promóciók szofisztikált elemzéseiből és az Essitytől, hogy hogyan elemzi egy tapasztalat customer marketing csapat a legkülönfélébb in-store promóciók megtérülését.
Érdemes jegyzetfüzetet vagy notebookot hozni, mert sok információ csak a konferencián hangzik el!
5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:
- mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit azonnal hasznosíthatsz a munkádban
- mert az előadók sikeres, az új ötletekben élenjáró cégektől jönnek
- mert itt megismerheted a legújabb és legjobb best practice-ket
- mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek
- mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek
Ide kattintva tekintsd meg a részletes programot.
A konferencia időpontja: 2019. február 14., 8.30 – 17.00 óráig
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem (BKIK 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
A konferencián adjuk át az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat is!
Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
A jelentkezéseket 2019. február 11-ig tudjuk elfogadni.
Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezni (a tájékoztatót és az éves programot itt olvashatod), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára.
Jelentkezem a Trade Marketing Klubba, éves tagságit vásárolok:
Várjuk jelentkezésedet!
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >