Még lehet pályázni: MagyarBrands 2018 – a legkiválóbb hazai márkák!
A legkiválóbb hazai márkákat díjazó MagyarBrands Program idén kilencedik alkalommal várja Kiváló Fogyasztói, Kiváló Üzleti és Innovatív Márka kategóriában azoknak a márkáknak a pályázati anyagát, amelyek a magyarországi és a nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.
A díjmentes pályázaton való részvétel alapfeltétele, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezen kívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.
Az idei év újdonsága, hogy a MagyarBrands az üzleti, az innovatív és a fogyasztói kategóriák mellett új kategóriát hirdetett a már nyertes márkák számára. Így mostantól a Program a Kiváló Munkáltatói Márka kategóriában is várja azoknak a márkáknak a jelentkezését, amelyek a munkáltatói márkaépítéssel kiemelten foglalkoznak.
A MagyarBrands Program a díjnyertes márkák számára lehetőséget biztosít számos médiakampány mellett szakmai tréningeken, konferenciákon és üzleti reggeliken való részvételre, amelyek segítségével a márkák megerősíthetik a marketingkommunikációjukat, valamint a márkaépítésüket.
Pályázati határidó: 2018.06.30.
A pályázathoz szükséges űrlapok és a feltételek a MagyarBrands weboldalon keresztül tölthetőek le.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >