Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját márkás termékeinek csomagolásán olyan címkét vezet be, amely a táplálkozással kapcsolatos ismérvek mellett fenntarthatósági információkat is közzétesz.
Az új „Live Well” címke célja, hogy segítse a vásárlókat az olyan termékek azonosításában, amelyek az emberi szervezet és a bolygó egészségéhez egyaránt hozzájárulnak.
Az új címke összhangban áll a vállalat egészséges táplálkozást és környezeti fenntarthatóságot ötvöző Planetary Health Diet elveivel, és az elkövetkező hat hónapban országszerte több mint 100 terméken jelenik meg – például zöldségeken, gyümölcsökön, teljes kiőrlésű gabonákat tartalmazó termékeken és növényi fehérjéken. A Lidl szeretné elérni, hogy 2030-ra saját márkás termékeinek legalább 10%-a teljesítse a „Live Well” kritériumokat.
A minősítéshez minden egyes terméknek meg kell felelnie a British Nutrition Foundation által jóváhagyott táplálkozási normáknak, tartalmaznia kell legalább egy hivatalosan is jóváhagyott egészségügyi állítást, valamint eleget kell tennie olyan fenntarthatósági követelményeknek is, mint például az újrahasznosítható csomagolás vagy a felelős alapanyag-beszerzés.
Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója szerint a kezdeményezés célja, megkönnyíteni a vásárlóknak, hogy olyan termékeket választhassanak, amelyek az egészséges életmódba illeszkednek és a klímacélokkal is összecsengenek.
A WWF is üdvözölte a lépést, amely a szervezet szerint fontos előrelépés a fenntarthatóbb élelmiszerrendszer felé.
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az amerikai vámok és az európai zöldpolitika szorításában is stabilak a hazai gumiabroncspiac kilátásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bevezeti csomagolásán a NaviLens technológiát a Strongbow
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >